ويژه برنامه راديويي تا آزادي قدس را از راديو اترك بشنويد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛ "تا آزادي قدس" عنوان ويژه برنامه اي است كه به صورت زنده مراسم راهپيمايي روز جهاني را در استان خراسان شمالي پوشش مي دهد .راديو اترك در روز جهاني قدس همپاي مردم هميشه در صحنه خراسان شمالي تا آزادي قدس شريف از چنگال صهيونيزم جهاني را گزارش خواهد كرد .
 
ويژه برنامه راديويي"تا آزادي قدس" در روز جمعه يازدهم مرداد ماه مصادف با روز جهاني قدس از ساعت 9 صبح تا 13:00 مراسم راهپيمايي حماسي اين روز را تحت پوشش قرار خواهد داد .
 
مصاحبه با اقشار مختلف مردم از پير و جوان ، زن و مرد ، كرد و ترك و تركمن و فارس و تات ، گفتگو با كارشناس حاضر در برنامه ( دكتر احمدي استاد دانشگاه )  و ارتباط تلفني با مردم و صاحب نظران از جمله آيتم هاي اين برنامه راديويي خواهد بود .

تهيه كنندگي ويژه برنامه "تا آزادي قدس" را زهرا تيمورزاده بر عهده خواهد داشت و گويندگان آن نيز زهرا محمدي ، ملكان آهي و حجت الاسلام غلامعلي غلامي هستند .

كبري محمدي و محمديزداني و ياسر وليزاده نيز گزارشگري ويژه برنامه راديويي " تا آزادي قدس "بر عهده دارند و دستيار تهيه اين برنامه هم نسرين شاكري است .

نويسنده زهرا حيدري و ارتباطات ويژه برنامه راديويي ((تا آزادي قدس)) نيز زهرا نيستاني هستند ./ص
برچسب ها: آزادی ، قدس ، رادیو اترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار