همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس و حضور گسترده هم میهنانمان در راهپیمایی این روز، شبکه رادیویی تهران حضور شورانگیز و مشارکت حداکثری مردم را به گوش جهانیان می رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه راديويي تهران؛ پژمان کریمی، سردبیر با بیان این که راهپیمایی های روز جهانی قدس در ایران و سایر کشورها، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و ولی امر مسلمین است، گفت: ملت بزرگوار و مسلمان ايران پس از پيروزى انقلاب شكوهمند اسلامى مسأله آزاد سازى فلسطين از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هاي خود قرارداده و همه ساله روز قدس را به روز فرياد بر سر ستمكاران تاريخ تبديل كرده است. ویژه برنامه " طنین انتفاضه" با هدف پوشش رسانه‌ اي راهپيمايي روز جهاني قدس و به مناسبت روز پیروزی مسلمانان و شكست استكبار جهانی از ساعت 9 تا 12 روي آنتن شبکه رادیویی تهران مي رود.

وی با اشاره به این که در برنامه ،کارشناسان و صاحب نظران خاورمیانه، تصویری از وضعیت فعلی سرزمین اشغالی ارائه می کنند، افزود: در این برنامه ضمن بازتاب حضور گسترده هموطنانمان در راهپیمایی این روز و اشاره به دستاوردهای روز جهانی قدس، وضعیت فعلی سرزمین اشغالی و اهداف اشغال فلسطین و دلایل آن بررسی و از اهداف آینده رژیم صهیونیسم پرده برداری می شود.

کریمی به بخش های دیگر برنامه اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص انعکاس حضور مردم در مراسم ویژه روز قدس و راهپیمایی این روز، گزارشگران رادیو تهران، علیرضا محمدی، اکبر یاری و مصطفی داعی با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و گفت وگو با مردم، اخبار حضور پرشور و باشکوه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را نیز منعکس می کنند.

سردبیر برنامه از ارتباط مستقیم با جایگاه نماز جمعه در روز قدس خبر داد و افزود: در برنامه طنین انتفاضه ضمن برقراری ارتباط مستقیم با جایگاه نماز جمعه در روز قدس، سخنرانی های در این روز پخش می شود و گفتاری از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص روز قدس و فلسطین روی آنتن می رود.

ویژه برنامه "طنین انتفاضه " با هدف پوشش رسانه‌ اي راهپيمايي روز جهاني قدس از ساعت 9 تا 12 با تهیه کنندگی جمشید جم و گویندگی سعید بارانی از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار