اپل امسال در میان 100 برند برتر دنیا، در جایگاه نخست قرار گرفت، گزارش های مالی این شرکت نشان از علت این برتری دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در گزارش مالی اعلام شده از سوی اپل، این شرکت در سه ماه ی سوم سال میلادی جاری 35.3 میلیارد دلار درآمد داشته است، که 6.9 میلیارد دلار آن سود خالص بوده است، بر همین اساس هر سهم این شرکت رشد 7.5 دلاری را تجربه کرده است، همچنین در مدت زمان مشابه در سال گذشته، این شرکت 35 میلیارد دلار خالص داشته است که 8.8 میلیارد دلار آن سود خالص داشته است و هر سهم آن 9.32 دلار رشد داشته است. همچنین بازده ناخالص  امسال حدود 37 درصد بوده است که این عدد در سال گذشته 42.8 درصد بوده است، همچین 57 درصد درآمد اپل در این دوره از فروش بخش بین الملل تامین شده است.



میزان فروش گجت های هوشمند اپل نیز به شرح زیر می باشد:
-          ۳۱.۲ میلیون آیفون
-          ۱۴.۶ میلیون آیپد
-          ۳.۸ میلیون مک
این در حالیست که آمار مربوط به  فروش این محصولات در  سال گذشته به ترتیب معادل  ۲۶ میلیون آیفون، ۱۷ میلیون آیپد و ۴ میلیون مک بوده است.


همچنین این کمپانی پیش بینی کرده است، که در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری، درآمدی معادل 34 میلیارد دلار خواهد داشت و به بازده ناخالصی در حدود 36 تا 37 درصد برسد، این در حالی است، که طبق اعلان این شرکت، هزینه های عملیاتی اپل عددی بین 3.9 تا 3.95 میلیارد دلار خواهد بود و همچنین باید مالیات 26.5 را پرداخت کند.


برچسب ها: گزارشد ، سه ماهه ، مالی ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار