سرمربی تیم سپاهان اصفهان معتقد است که این دیدار به دلیل حضور بازیکنان بزرگ از حساسیت بالایی برخوردار است و البته برای تماشاگران دیدنی می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: حضور تعداد زیادی از خبرنگاران در کنفرانس نشان دهنده اهمیت بالای این بازی است و این بازی و می تواند بازی دراماتیک باشد چون هر 2 تیم مدعی و قدرتمند هستند. سپاهان و استقلال از لحاظ نفرات جذب شده در سطح خوبی هستند که تضمین کننده زیبایی این مسابقات برای تماشاگران است. ولی در ابتدای فصل هستیم تیم ها باید همدیگر را خوب محک بزند.

کرانچار در خصوص بازیکنان جذب، شده سپاهان در این فصل از جمله عقیلی، خلیل زاده، افشین، احمدی، حمودی، یعقوب کریمی و جباری گفت: حضور این بازیکن کیفیت بازی را افزایش می دهد. امیدوارم مثل 75 دقیقه بازی فولاد تماشاگران بازی خوبی را مشاهده کنند.

سرمربی سپاهان در خصوص مصدومان گفت: سوکای مهاجم سپاهان از اول فصل مصدوم شده و فعلاً سرانجام آن مشخص نیست ولی در خصوص نویدکیا باید بگویم تمرینات سبک خود را شروع کرده و باید بسیار آرام بر روند عادی برگردد.

وی افزود: نفرات خوبی در دفاع داریم و جباری هم در هافبک برای ما وزنه ای به حساب می آید و رحمان احمدی هم خودش درون دروازه خیالم را راحت کرده است.

کرانچار افزود: استقلال سپاهان پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند و فولاد و تراکتور را هم می توان به جمع مدعیان اضافه کرد.

کرانچار در پایان در خصوص حضور جباری در سپاهان گفت: تماشاگران به طور حتم به حضور جباری واکنش نشان می دهند اما او حرفه ای است و مطمئناً تحت تأثیر حاشیه ها قرار نخواهد گرفت./زر

برچسب ها: سپاهان ، کرانچار ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.