رئیس بازرسی استان آذربایجان‌شرقی گفت: وظیفه شناسی سه مامور پلیس استان آذربایجان شرقی گاو صندوق پر از طلا را به صاحبش برگرداند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسین محمودی اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش خسروشاه تبریز به نام‌های حسن باغبانی، حسین عزیززاده و علی‌حسین نکو در حین بازگشت از ماموریت از روستای تازه کند در مسیر راه به یک عدد گاوصندوق فلزی که در داخل کانال آب انداخته شده بود برخورد کرده و مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند درب گاو صندوق با یک میله آهنی تخریب و باز شده و در بررسی محتویات داخل گاوصندوق مشخص شد که داخل صندوق مملو از طلاجات اعم از النگو و شمش طلا به ارزش 25 میلیون تومان، مدارک شخصی اعم از کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت، گواهینامه، به همراه مدارک شخصی خانواده، تعداد پنج جلد سند مالکیت زمین و مغازه و سه جلد سند ازدواج و یک قطعه چک بانک قرض الحسنه مهر به مبلغ 2 میلیون تومان و تعدادی فاکتور طلا و... بود که با وظیفه شناسی ماموران، گاو صندوق جهت روشن شدن موضوع به کلانتری انتقال داده شد.

این مسئول متذکر شد: در بررسی‌ها مشخص شد گاو صندوق از شهرستان آذرشهر از منزل فرد معلوم مورد سرقت قرار گرفته که مالک اموال شناسایی و از طریق نیابت قضایی اموال مکشوفه به طور صحیح و سالم تحویل صاحب آن شد.

رئیس بازرسی استان آذربایجان شرقی، وظیفه شناسی ماموران انتظامی را ستود و آنها را مورد تقدیر قرار داد.
برچسب ها: صندوق ، طلا ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.