دانشگاه صنعتی کرمانشاه در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


در این بیانیه آمده است: اینک پس از بیداری مردم منطقه و سقوط و یا ایجاد تزلزل در متحدان منطقه‌ای استکبار جهانی، وحشت جبهه استکبار را فرا گرفته، بر همه مسلمين واجب است كه با مشاركت در راهپيمايي روز قدس و حمايت از ستمديدگان و آوارگان فلسطين، پرچم عدالت‌طلبي را در جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهي «... أنَّ الارضَ يَرِثُها عبادي الصالحون (سوره مباركه انبياء /105)» را در مقابل ديدگان جهانيان به نمايش بگذارند.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: ملت آزاده و با بصیرت ایران نیز به عنوان پرچم دار حرکت عدالت طلبانه نشان خواهند داد که استوار تر از همیشه به آرمان های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی خویش، از جمله آزادی خواهی و دفاع از مظلومان و مستضعفان پایبندند و در این مسیر از هماوردی با ستمگران ابایی نخواهند داشت.

در پایان این بیانیه نیز چنین آمده است: دانشگاه صنعتی کرمانشاه از ملت شریف و امت شهید پرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند و فریاد بلند وحدت مسلمین علیه اشغالگران قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشگاه ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.