سرپرست ارزيابي عملكرد وپاسخگويي به شكايات سازمان هواپيمايي كشوري گفت: با اقدامات و تلاش هاي صورت گرفته رتبه سازمان هواپيمايي كشوري در ميان سازمان ها و شركت هاي تابعه وزارت راه و شهرسازي در سال جاري به رتبه ممتاز ارتقا مي يابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد رضا بلبلي گفت: دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات از واحدهاي ستادي و زيرمجموعه رياست سازمان است كه از مهرماه سال گذشته ارزيابي واحدها و دفاتر تابعه سازمان را از طريق شاخص هاي عمومي و اختصاصي پيگيري كرد.

وي افزود: برهمين اساس دفتر مزبور مطابق شرح وظايف تعريف شده به اجراي دستورالعمل هاي ارزيابي عملكرد سازمان، همكاري با كميسيون تحول اداري به منظور ارزشيابي كاركنان، تائيد امتيازات اجراي نظام پيشنهادات، برنامه ريزي و تلاش براي ارتقا سلامت اداري، بازرسي و رسيدگي به شكايات، سنجش ميزان رضايت مردم از واحدهاي مختلف سازمان و نحوه برخورد مديران و كاركنان با ارباب رجوع و . . . مي پردازد.

بلبلي افزود: برهمين اساس و با توجه به شاخص هاي عمومي ارائه شده كه در سطح كليه دستگاهها و سازمان ها وجود دارد ارزيابي عملكرد پس از برگزاري كارگاههاي آموزشي مرتبط انجام شد.

سرپرست ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه شاخص هاي اختصاصي سازمان تدوين و در حال بازنگري است، اظهارداشت: همچنين براساس بخشنامه هاي صادره، ارزيابي عملكرد و ارتقاء شغلي كارمندان سازمان براساس ارزشيابي سالانه انجام شده و در همين راستا طبقه بندي كاركنان اين سازمان انجام يافته و احكام مربوط توسط اداره كاركنان صادر شده است.

وي با بيان اينكه سال گذشته اين سازمان در ميان سازمان ها و شركت هاي تابعه وزارت راه و شهرسازي حائز رتبه پانزدهم شد، اظهاراميدواري كرد با اقدامات و تلاش هاي صورت گرفته، اين سازمان به رتبه ممتاز در سال جاري دست يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هواپیمایی ، رتبه ، ممتاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار