وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: آزادی‌خواهان در سرتاسر عالم اثبات خواهند کرد که این روز، مظهر وحدت امت اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و روز به اهتزاز درآوردن پرچم قدس شریف خواهد بود.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، این میراث همیشه جاوید بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران در حالی فرا می‌رسد؛ که قدس شریف این پاره تن اسلام عزیز با وجود همه ظلم‌ها و جنایات غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی، با اتکا به خداوند متعال همچنان مقاوم و صبور ایستادگی نموده و درماندگی و استیصال را نصیب دشمنان جهان اسلام کرده است و امروز همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان از هر تیره، نژاد و مذهب، در قبال رنج‌ها و آلام زنان، مردان و کودکان بی‌پناهی و مظلوم فلسطینی که تحت ظلم و ستم غاصبان صهیونیست قرار گرفته‌اند مسئولیتی تاریخی دارند.

حقیقت این است که روز قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است. روز قدس روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه همه دنیای زر و زور و تزویر صهیونیسم بین‌المللی و شیطان بزرگ آمریکا است.

‌اگر روزی اضمحلال و فروپاشی اسرائیل غاصب، آرمانی دست‌نیافتنی و محال بود، اما امروز به برکت تدبیر تاریخی، راهگشا و حکیمانه امام راحل (ره) امری ممکن و در حال وقوع بوده و آمریکای جنایتکار و اذنابش با درک این واقعیت در حفظ و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند و با لشکرکشی به خاورمیانه و دخالت در اوضاع داخلی کشورهای مسلمان منطقه در صدد تقویت و تثبیت رژیم اشغالگر قدس و تحقق آرمان نیل تا فرات می‌باشند، لذا لزوم حضور پرشور و حماسی آحاد ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و مسلمانان حق‌طلب و آزادی‌خواه در روز جهانی قدس در سراسر جهان بیش از پیش احساس می‌شود.

‌بی‌شک حضور هوشیارانه ملت ایران اسلامی در روز قدس امسال نیز همچون همیشه، خط بطلانی بر دسیسه‌ها و القائات شیاطینی خواهد کشید که برآنند تا وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان را خدشه‌دار کرده و به نیات شوم خود دست یابند، اما زهی خیال باطل که آزادی‌خواهان در سرتاسر عالم اثبات خواهند کرد که این روز، مظهر وحدت امت اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و روز به اهتزاز درآوردن پرچم قدس شریف خواهد بود.

امروز در شرایط حساسی که منطقه شاهد خیزش و بیداری اسلامی است و نقشه‌های استکبار جهانی برای مقابله با این بیداری از جمله شکستن محور مقاومت در سوریه هر روز با فتنه و دسیسه‌های رنگارنگ ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد بر همه مسلمین فرض است که با حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستمدیدگان و آوارگان فلسطینی، پرچم عدالت و حق‌طلبی را در جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهی «والارض یرثها عبادی الصالحون» را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.

‌متخصصان متعهد صنعت دفاعی کشور نیز همچون آحاد نیروهای مسلح مقتدر و سرافراز دوشادوش ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی گوش به فرمان مولا و مقتدای خود ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ضمن دعوت از تمامی اقشار ملت قهرمان ایران اسلامی، آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی این روز بزرگ و تاریخی اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار