روز قدس یادآور خروش جاودان خمینی کبیر (قدس سره الشریف) در محو غده سرطانی رژیم صهیونیستی است. روزی که ملت‌های آزاده در سرتاسر دنیا بانگ رهایی فلسطین مظلوم از چنگال کثیف رژیم جعلی اسرائیل را سر می‌دهند. روزی که بار دیگر امید آزادی قبله‌گاه نخستین و بازگشت آن به آغوش اسلام در قلب و جان مسلمین زنده می‌شود و همگی یک صدا فریاد مرگ بر اسرائیل را بر می‌آورند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه ی این بیانیه آمده است: بی‌تردید حرکت هوشمندانه حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اولین و بزرگ‌ترین گام در تبدیل آرمان آزادی قدس شریف به دغدغه و مطالبه اصلی امت اسلام است. برگزاری باشکوه تظاهرات ضد صهیونیستی در این روز موجب آن شده است که با وجود تلاش‌های استکبار جهانی، عدم مشروعیت این مولود پلید هیچ‌گاه از خاطره‌ها محو نشده و هم‌چنان در رأس مطالبات آزادی خواهان و آزادی طلبان از هر قومیت و دین و مذهبی باقی بماند.
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن محکوم نمودن تلاش‌های مذبوحانه استکبار جهانی در پیگیری طرح‌های شکست‌خورده سازش و نیز ایجاد انحراف در مسیر بیداری اسلامی، از ملت خداجوی ایران اسلامی دعوت می‌کند در تبعیت از رهنمودهای راهگشای امام راحل (قدس سره الشریف) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همگام با سایر ملت‌های مسلمان و آزاده با حضور شکوهمند و دشمن‌شکن خویش در راهپیمایی عبادی-سیاسی روز جهانی قدس، بار دیگر ندای وحدت امت اسلام در باز پس‌گیری قبله‌گاه نخستین مسلمین و ریشه‌کن نمودن غده سرطانی اسرائیل را سر دهند./س
برچسب ها: قم ، بیانیه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.