نماینده شایسته جامعه داوری اسکیت هاکی ایران با عملکردی درخور توجه، دیدار پایانی رقابت های اسکیت هاکی 2013 جهان را قضاوت کرد تا کارنامه ای موفق را از خود بر جای بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رامین عتیقه چی که به عنوان تنها داور از قاره آسیا در رقابت های 2013 جهان، رقابت های اسکیت هاکی را قضاوت می کرد پس از ثبت عملکردی درخور توجه در دور مقدماتی و مرحله یک چهارم نهایی، از سوی کمیته برگزاری برای دیدار فینال انتخاب شد که در این بازی نیز قضاوت بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

در این دوره از مسابقات داورانی از کشورهای ايتاليا، چك، كانادا، سوئيس، آمريكا، كلمبيا و ایران حضور داشتند که قضاوت بی حرف و حدیث عتیقه چی مسوولان برگزاری را مجبور کرد بازی حساس فینال را به نماینده ای از ایران و قاره آسیا واگذار کنند و حتی حمایت های برخی از مسوولان جهانی برای حضور داورانی از کشورهای دیگر نتوانست در این امر خللی ایجاد کند.

در رقابت های جهانی 2013، رشته های ورزشی که در المپیک حضور ندارند به مصاف هم می روند. در مسابقات امسال ١٠٩ كشور، بيش از ٣٨٠٠ ورزشكار و ٧٠٠ داور در ٣٢ رشته ورزشي شركت كرده اند. در افتتاحيه اين مسابقات پنجاه هزار تماشاچي در داخل استاديوم و بيست هزار تماشاچي در مسير حركت كاروان هاي ورزشي به داخل استاديوم حضور داشتند و از نزدیک رقابت ها و حواشی آن را پیگیری می کردند.

گفتنی است در دیدار پایانی این مسابقات که به قضاوت رامین عتیقه چی برگزار شد، تیم آمریکا در دیداری حساس و نفس گیر 3 بر 2 ایتالیا را شکست داد تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند./زر

برچسب ها: اسکیت ، داور ، عتیقه چی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار