رئيس اداره بافت هاي فرسوده شهري اداره كل راه و شهرسازي استان همدان از آموزش ساكنان بافت هاي فرسوده شهري و سكونتگاههاي غير رسمي استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان همدان، عيسي سراقي گفت: 34 پروژه زير ساختي و كالبدي از سال 88 تا 92 با اعتباري افزون بر 63 ميليارد ريال در مناطق 5 گانه هدف شامل: خضر، منوچهري، حصار امام، مزدقينه، ديزج توسط شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري در همدان اجرا شد.

وي در ادامه افزود: انتخاب مشاور براي مطالعه طرح توانمند سازي و سكونتگاههاي غير رسمي شهر همدان 595 هكتار با اعتباري افزون بر 1900 ميليون ريال و تصويب مطالعات در ستاد استاني پروژه هاي زير ساختي و كالبدي ، فرهنگي و ارتقاي زندگي ساكنان است.

سراقي خاطرنشان كرد: آموزش چهره به چهره ساكنان بافت فرسوده شهري و مديران توسط اداره كل راه و شهرسازي استان همدان انجام شد.

وي تصريح كرد: انتخاب مهندسين مشاور براي مطالعه طرح توانمندسازي و سكونتگاههاي غير رسمي شهر ملاير با مساحتي افزون بر 65 هكتار در محلات سرجوي و شمس آباد در ستاد استاني تصويب و ارائه پروژه هاي كالبدي و زير ساختي و زيست محيطي و فرهنگي نيز صورت گرفت.

سراقي اعلام كرد: اقدامات رسانه اي از جمله مستند سازي، تبليغات تلوزيوني، زيرنويس، پخش كليپ، مصاحبه در روزنامه هاي سراسري و استاني از جمله فعاليت هاي اداره كل راه و شهرسازي در راستاي اطلاع رساني است.

وي در پايان گفت: از ديگر فعاليت هاي مربوط در حوزه تبليغات مي توان به اطلاع رساني از طريق تبليغات محيطي بر روي اتوبوس هاي شهري اشاره كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار