عضو کميسيون عمران گفت: نوسانات قيمت مسکن در بازار موجب شد در ادامه اجراي طرح مسکن مهر ارزيابي و بررسي علمي و دقيقي صورت بگيرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نبي‌اله احمدي نماينده مردم فارس و داراب و زرين دشت در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه مسکن مهر تاثير چنداني در بازار آزاد مسکن نداشته است، اظهار داشت: طرح مسکن مهر از لحاظ کاهش قيمت و تاثير در بازار آزاد چندان موفق عمل نکرد ولي از لحاظ خانوار شدن قشر جوان تاثير بسزايي داشت.

وي افزود: نوسانات قيمت مسکن ناشي از تورم و ناهمگني اقتصاد کشور بوده است و ارتباط چنداني با پروژه مسکن مهر نداشت.

احمدي با بيان اينکه اجراي طرح مسکن مهر بايد ادامه يابد، تصريح کرد: اولين اقدام دراين راستا اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام موجود است و هم چنين جهت ساخت و ساز جديد لازم است هم از لحاظ فني و مهندسي و هم از لحاظ تسهيلات فرهنگي و اجتماعي ارزيابي مجدد و بررسي علمي تري صورت گيرد.

نماينده مردم فارس و داراب و زرين دشت در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: اگر در مسئله مسکن مهر واقع بين باشيم، متوجه مي‌شويم در کنار اين که اجراي اين طرح در بسياري از مناطق با موفقيت همراه بوده است. اما در حوزه‌هاي مختلف بخصوص کلانشهرها ضعيف بدون نظارت کافي به مرحله اجرا رسيد ولي اذعان داشت: براي اينکه مسکن مهر در تهران نتيجه دلخواه را دهد لازم است در قالب مسکن مهر اما ارزانتر و در داخل شهر تهران طرحي اجرايي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، خانوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار