زیرساخت های لازم برای اجرای مصوبه ی حمل کالای همراه مسافر در منطقه ی آزاد انزلی فراهم شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان استاندار گيلان بااعلام این خبر ، گفت تجار ، بازرگانان ، صاحبان واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران گیلان می توانند برای بهره مندی از مزایای صدور مجور حمل کالای مسافر در منطقه آزاد انزلی اقدام کنند .

هاشم نیا اجرای مقررات ورود کالای همراه مسافر را زمینه ساز تحول بزرگ در رونق سرمایه گذاری در استان دانست و گفت : سرمایه گذارانی که واحدهای خود را در منطقه ی آزاد مستقر کنند از مزیت ها و معافیت های منطقه برخوردار می شوند .

استاندارگیلان اظهارداشت دارندگان مجوز حمل کالای همراه مسافر در منطقه آزاد می توانند تا سقف 80 دلار کالای بدون تعرفه وارد کنند .

وی خاطرنشان کرد: سالانه 120 میلیون دلارکالای همراه مسافر از طریق منطقه ی آزاد وارد خواهد شد که ورود این مقدار کالا انگیزه ی بسیار خوبی برای انتخاب گیلان به عنوان مقصد گردشگری خواهد بود .

کیهان هاشم نیا باشاره به این که ، صدور این مجوز در زمینه ی جذب گردشگر و ایجاد ده ها هزار شغل جانبی به همراه خواهد داشت، گفت : سفر ، تجارت و حمل کالا از طریق منطقه ی آزاد انزلی به دلیل نزدیکی به پایتخت ، کشورهای حاشیه ی دریای خزر و اروپا به مراتب هزینه ی کمتری نسبت به مناطق آزاد جنوبی خواهد داشت ./س


برچسب ها: حمل ، کالا ، مطقه ، آزاد ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.