جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار در اطلاعيه به مناسبت روز جهاني قدس تاکيد کرد: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان قطعی می‌داند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار در آستانه روز جهاني قدس اطلاعيه‌اي را منتشر کرد.

متن اين اطلاعيه به شرح زير است:
     
امام خمینی (ره) : روز قدس تنها روز فلسطین نیست ، روز اسلام و حکومت اسلامی است. روز قدس روز عدالت خواهی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست غارتگر و روزی است که آرمان‌های اسلامی و انسانی در آن متجلی است.
 
ملت آگاه وبيدار ايران اسلامي

این روز نشان از عمق درایت ، دور اندیشی و هوشمندی امامی را دارد که یک تنه در مقابل کفر جهانی و استبداد ایستاد و آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به پاس مقاومت های ملت مظلوم فلسطین « روز قدس» نامید ، روزی که جهانی شد.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان قطعی می‌داند و برای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

خیزش امت مسلمان علیه دست نشاندگان هم پیمان صهیونیست غاصب، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده و در راس تمام این جریانات، بیداری اسلامی منطقه در سالهاي اخير، همه و همه باعث شده است که روز قدس ، رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

روز جهاني قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که علي رغم خيزش مردم منطقه عليه استكبار و مزدوران متاسفانه شاهد هستيم كشورهاي غربي با توطئه چيني و استفاده از عدم آگاهي ملتهاي به پا خواسته ،در صدد ايجاد شكاف بين مسلمين هستند و هزينه‌هاي آشكار آنها در جهت رسيدن به هدف خود نشان از اين مسئله است.

بشر امروز تحمل نقض حقوق بشر و تجاوز به حقوق انسانها و غصب سرزمین و بازتولید تروریسم از طریق حمایت های دولتی را ندارد و همه این صفات زشت و ناپسند امروز در رژیم اشغالگر قدس جمع است.

امسال روز جهاني قدس را در حالی برگزار می کنیم که توطئه شوم صهيونيستها براي شكستن خط مقدم مقاومت در سوريه شكست خورده است و تروريستهاي تجهيز شده از سوي غرب به خاك مذلت افتاده اند.

امسال روز جهاني قدس را در حالي برگزار مي كنيم كه مستكبران با حمايت از دولت بحرين ،ملت را به خاك و خون مي كشند .

امسال روز جهاني قدس را در حالي برگزار مي كنيم كه بدليل عدم آگاهي سردمداران مصري و توطئه كشورهاي غربي ،مسلمانان به جان يكديگر افتادند . توصيه ما به برداران خود در كشور مصر خويشتن داري در جهت رسيدن به يك جامعه مطلوب است.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار با گراميداشت ياد امام خميني(ره) بنيانگذار حركت هاي رهايي بخش و ضد صهيونيستي در جهان اسلام ،اطمينان دارد مبارزات ملت هاي اسلامي عليه استبداد و استكبار جهاني به ثمر خواهد نشست و رخدادهاي اخير نويد دهنده آن است كه روزي مسلمانان جهان به امامت مقام معظم رهبري در قدس شريف نماز شكر و وحدت خواهند خواند.

و روز جهاني قدس را در حالي برگزار مي كنيم كه بحمدالله جمهوري اسلامي ايران در سال جديد علي رغم تمام توطئه چيني دشمنان داخلي و خارجي ،اقتدار خود در برگزاري مملو از آرامش انتخابات رياست جمهوري حفظ كرد و تحت رهنمودهاي رهبري قدم در مسير جديد شكوفايي كشور گذارد.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار روز جمعه آخر ماه رمضان همپای ملت ایران به خیابانها خواهد آمد و شعار "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل " و"مرگ بر تروریست" را سر خواهد داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار