معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان گفت: طرح جامع شناسایی در شهرستان زنجان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ابوالفضل خوئینی اظهار داشت: طرح جامع شناسایی در سراسر استان جنبه عملیاتی خواهد داشت.

وی اجرای نظام جامع شناسایی را طرحی ملی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح در سطح استان و شهرستان زنجان نیز اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان طرح نظام جامع شناسایی را دارای مزیت‎های مهم برشمرد و تاکید کرد: این طرح در بسیاری از کارها و اقدامات اداری کارگشا است.

وی با بیان اینکه این طرح موجب تسهیل در انتقال اطلاعات خواهد شد، خاطر نشان کرد: دسترسی سریع و آسان به اطلاعات از مزایای ویژه این طرح است.

خوئینی بهینه سازی و آسودگی را از دیگر مزیت های اجرای طرح نظام جامع شناسایی برشمرد و یادآور شد: اجرای این طرح موجب آسودگی و رفاه شهروندان خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان به جزئیات این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح کارت ملی کنونی شهروندان به صورت هوشمند خواهد شد و اطلاعات از طریق آن روئیت می‎‌شود.

وی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی با کارت ملی هوشمند  دارای مزیت‎های بالایی است، افزود: با استقرار دستگاه‌های مکانیزه اطلاعات کارت‎های ملی هوشمند دریافت و بررسی می‌شود.

خوئینی اجرای این طرح را موجب رضایت‎مندی مردم دانست و گفت: با اجرای این طرح شاهد تسهیل انتقال اطلاعات و در راستای آن رضایت مردم از ارائه خدمات خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان اجرای طرح  نظام جامع شناسایی را نیازمند تامین اعتبار عنوان کرد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

وی اجرای این طرح را نیازمند اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال ارزیابی کرد و گفت: بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرایی کردن این طرح در زنجان نیازمند است که در صورت تامین آن اجرایی می‎شود.

خوئینی از شناسایی 25 ایستگاه برای تجهیز دستگاه‎های مکانیزه خبر داد و تاکید کرد: دستگاه‎هایی که برای تجهیز در نقاط هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد باید خریداری شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شناسایی ایستگاه‎ها در شهرستان زنجان صورت گرفته است، افزود: با تامین اعتبار فرایند انجام کارها پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه امید است نسبت به اجرای این طرح در شهرستان زنجان تعامل و همکاری لازم صورت گیرد، یادآور شد: برای انجام همه کارها باید نسبت به تعامل و همدلی در کارها اهتمام داشت.

خوئینی توسعه شهرستان در ابعاد اجتماعی را نیازمند تعامل و همکاری دانست و تاکید کرد: باید نسبت به تسریع در اجرای کارها همدل بود و از همه ظرفیت‎ها بهره لازم را برد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان خواستار اهتمام همه مدیران و مسئولین شهرستان برای پیشبرد کارها شد و اظهار داشت: بدون تلاش، پشتکار و پیگیری نمی توان کارها را پیش برد.
برچسب ها: زنجان ، شناسایی ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.