مدير روابط عمومي بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم از عرضه 3 هزار نرم افزار قرآن و عترت در اين نمايشگاه خبر داد.

ديو سالار در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، گفت: 3 هزار نرم افزار قرآن و عترت همزمان با ماه مبارک رمضان در بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم و مصلي تهران عرضه مي‌شود.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: 3 هزار نرم افزار قرآن و عترت، 100 عنوان محصول ويژه بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم در مصلي تهران عرضه خواهد شد.
ديوسالار با اشاره به اقدامات اجرايي نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم گفت: 58 غرفه محصولات فرهنگي، 10 غرفه مخصوص تابلو فرش، محصولات معرق، منبت، مشبق، مرسع کاري، با تعداد آثار 3 هزار و 150 اثر همزمان با ماه مبارک رمضان در بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم و مصلي تهران بر پا مي‌شود.
وي ادامه داد: در رشته‌هاي خوش نويسي با گرايش‌هاي نستعليق، شکسته نستعليق،نسخ، کوفي، ثلث و گرايش هاي ديگر، 390 اثر شامل 220 اثر از هنرجويان، 170 اثر از اساتيد، 40 کارگاه هنري از سوي اساتيد و هنرجويان در بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم و مصلي تهران بر پا مي‌شود./ل

برچسب ها: قرآن ، عترت ، مبارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار