طرفداران محمد مرسی برای جلوگیری از پایان دادن به تحصن در میدان رابعه العدویه قاهره تدابیر پیشگیرانه اتخاذ کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ؛ طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر در پی اشاره وزارت کشور به پایان دادن به تحصن در میدان رابعه العدویه قاهره با استفاده از زور، تدابیر پیشگیرانه خود را تشدید کردند. این درحالی است که خبرهایی منتشر شده است مبنی براینکه عناصری از گروه القاعده به تحصن پیوسته اند.

 از زمانی که محمد ابراهیم وزیر کشور مصر به پایان دادن به تحصن در میدان های رابعه العدویه و نهضه مصر اشاره کرده است ، تدابیر پیشگیرانه در این میدان ها برای جلوگیری از این اقدام اتخاذ شده است. وزیر کشور مصر می گوید منتظر حکم دادستانی برای پایان دادن به تحصن در این دو میدان با استفاده از زور است. در این حال حرف و حدیثهای زیادی در مصر وجود دارد مبنی بر اینکه عناصری از القاعده که تجربه های دفاعی و مبارزه با نیروهای امنیتی و ارتش دارند، به این تحصن پیوسته اند.

یکی از تحصن کنندگان در پاسخ به این سئوال که چرا از عناصر القاعده کمک گرفته اید، گفت ما از عناصر القاعده کمک نگرفته ایم و تحصن ما کاملا مسالمت آمیز است.
خبرنگار این شبکه افزود طرفداران مرسی به خوبی می دانند که باقی ماندن در میدان رابعه العدویه یا میدان نهضه مصر نتایج مورد نظر نخواهد داشت.

طرفداران مرسی به خوبی می دانند که بازگشت آنها به خانه هایشان بدون بازگشت مرسی به قدرت ، مشکلات زیادی برای آنها به ویژه با دستگاههای امنیتی در مصر به وجود خواهد آورد. آنها خواستار بازگشت مرسی به قدرت هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار