عملیات ارتش مصر برای تخریب تونل های مرزی بین مصر و نوارغزه بر وضع فلسطینی ها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، ارتش مصر عملیات جدیدی برای تخریب تونل ها در منطقه مرزی رفح با نوارغزه آغاز کرده است. این عملیات در میان استقرار گسترده نیروهای امنیتی اجرا می شود. دعا عبدالحلیم گزارشگر این شبکه گفت در حالی که تظاهرات طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر میدان های این کشور را فراگرفته است ، ارتش مصر به اقدامات نظامی خود در شمال سینا برای تحت تعقیب قرار دادن افراد مسلح ادامه می دهد.

 این افراد مسلح مراکز امنیتی و محل استقرار نیروهای پلیس و ارتش مصر را هدف قرار می دهند. نیروهای امنیتی مصر در ورودی های العریش و شیخ زوید و رفح بعد از اینکه برخی مناطق هدف حملات مسلحانه قرار گرفت، به طور گسترده مستقر شدند. به گفته ارتش مصر، در این حملات سه نیروی پلیس کشته شدند و یک نفر زخمی شد. 

گزارشگر این شبکه افزود اقدامات امنیتی بر مرزهای فلسطین و مصر تاثیر گذاشت تا جایی که نیروهای امنیتی مصر از دو روز پیش عملیات خود را برای تخریب تونل های مرزی بین مصر و نوارغزه ازسرگرفتند و هشت تونل را تخریب کردند. این وضع بر زندگی فلسطینی ها که در محاصره به سر می برند تاثیر منفی خواهد گذاشت به ویژه اینکه گذرگاه رفح هم بسته است. 


برچسب ها: تونلها ، توسط ، ارتش ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار