سرمربی تیم والیبال سفیر قم گفت: سفیر با ترکیبی از بازیکنان نخبه بومی و چند مهره تاثیر گذار با قدرت در لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدروح الله شفیعی اظهار داشت: این تیم در راستای حضور مقتدارنه در لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور برنامه‌های مدونی دارد و انشاءالله بعد از فراخوانی که دادیم و بازیکنان خوبی که شناسایی کردیم تمرینات خود را برای کسب نتایج خوب در لیگ برگزار می کنیم.

وی در ادامه با تقدیر از قربانی حامی مالی و مدیر مجموعه سفیر به سبب خدمات ارزنده به والیبال قم، تصریح کرد: با این حمایت ها اکنون سفیر قم یکی از باشگاه‌های فعال در عرصه فرهنگی ورزشی در والیبال کشور به شمار می‌آید که در رده های سنی مختلف والیبال قم فعالیت دارد.

شفیعی با بیان اینکه سفیر در سال قبل به مقام قهرمانی لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور دست یافته است، اضافه کرد: باشگاه والیبال سفیر امسال نیز با تمام توان در لیگ دسته اول بزرگسالان و همچنین دیگر رده های سنی والیبال قم حضور می یابد تا موفقیت های بیشتری را به دست آورد.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم ابراز داشت: با قهرمانی تیم جوانان سفیر در مسابقات سال گذشته لیگ دسته اول جوانان والیبال کشور و همچنین حضور خوب تیم بزرگسالان در لیگ دسته اول کشور، توجهات بیش از پیش به این رشته جلب شده است و امسال نیز برنامه‌های خوبی را برای حضور پرقدرت تیم سفیر در لیگ داریم.

وی در پایان اظهار داشت: این تیم امسال سال سختی را در پیش دارد که در این راستا امیدواریم با حمایت رسانه‌ها و مسئولان ورزشی استان بتوانیم در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور و لیگ جوانان والیبال کشور و سایر رده‌ها با قدرت ظاهر شویم./س

برچسب ها: قم ، سفیر ، لیگ ، دسته ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.