مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: برای کسب عنوان قهرمانی راهی کویت نشدیم رقبا خوشحال نباشد دبیری هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

فرزین دبیری مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حضورمان در کویت برای برپایی یک اردوی ایده آل به منظور افزایش شناخت از توانایی فنی و ویژگی های رفتاری بازیکنان بود که به هدفمان رسیدیم. همانطور که تمام رسانه ها اطلاع داشتند به دنبال قهرمانی و یا درخشش در کویت نبودیم با اینکه تمام رقبا با تمام توانایی در مسابقات حاضر شدند، تیم دبیری با 14 بازیکنی که تنها شش نفرشان ما را در لیگ برتر همراهی می کند به کویت رفت.

وی افزود:  توقع عملکرد ایده آل از تیمی که که پیش از سفر شاید 10 جلسه هم تمرین نداشته است بیجاست. در کویت با تیمی روبه رو بودیم که در ترکیب خود یازده بازیکن برزیلی و تنها یک دروازه بان کویتی داشت. رقبای بی ادعایی در مقابل خود نداشتیم که قهرمانی بخوانیم.

دبیری در ادامه بیان داشت: در این مدت شناخت کاملی نسبت به تیم پیدا کردیم، شناخت نقاط قوت و ضعف یکی از فاکتورهایی است که به حضور پررنگ ما در لیگ برتر انجاميد. در همین راستا بازیکنی همچون بهروز جعفری به دبیری پیوست و مجید رئیسی نیز در صورت اخذ رضایت نامه از باشگاه میثاق فصل آینده را در دبیری بازی خواهد کرد تا تفکرات سرمربی تیم عملی شود، همچنین با توجه به نیازی که احساس می شود مقدمات حضور شهاب سفال منش را در کادر فنی فراهم کردم. قرارداد با این مربی بسته شد تا تیم دبیری در این فصل پذیرای وی باشد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت ها در کویت در حالی به پایان رسید که از سرمربی و همچنین مسئولان باشگاه از دستاوردهای فنی و ذهنی این تورنمنت راضی بودند، شاید دیگر رقبا پس از مشاهده نتایج نفس راحتی کشیده و دبیری را تیم ضعیفی دیده باشد اما این ذهنیت نادرستی است، امروز بیش از پیش ادعای قهرمانی داریم، هیچ تیمی در لیگ حریف ما نیست زیرا با تفکرات فنی در رقابت ها حاضر می شویم نه با جذب ستارگان بی بدیل فوتسال....

دبیری در پایان اضافه کرد: تنها قهرمانی را نشانه گرفتیم و به مقامی کمتر از آن راضی نیستیم، رقبا با تورنمنت کویت نباید ما را قضاوت کنند زیرا خودشان متضرر می شوند./آق
برچسب ها: دبیری ، فوتسال ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۱:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
بدون 11تا گل وکتک خوردن!!! هم میشود آماده شد آقای دبیری!!!!
آخرین اخبار