سرپرست هیئت دو و میدانی تهران گفت: هیئت تهران را با اعمال تغییر و تحولات لازم بار دیگر به قطب دو و میدانی کشور تبدیل می کنیم.

احمد گودرزی، سرپرست هیئت دو و میدانی تهران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از رفتن علیرضا رضایی از ریاست هیئت دو و میدانی حدود دو سال مشکلات عمده ای دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: یک سال است که مسابقات دو و میدانی بانوان برگزار نمی شود تیمی از تهران در مسابقات کشوری شرکت نمی کند و تاکنون هم از اگر هیئت فعالیتی داشته در نتیجه کمک های فدراسیون بوده است.

گودرزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر قصد داریم با کمک مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش بار دیگر تهران را به یکی از قطب های دو و میدانی کشور تبدیل کنیم و تغییرات مثبتی را بر روی این ورزش مهم اعمال کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتبارات هیئت باید از سوی تربیت بدنی استان تهران تامین شود دست هر نهاد یا سازمانی که قصد همکاری با هیئت را داشته باشد به گرمی می فشاریم و بی شک برای جذب اسپانسر هم اقدامات لازم را انجام می دهیم.

رئیس کمیته دو استقامت و نیمه استقامت گفت: در آستانه مسابقات جهانی دو و میدانی نماینده ای در مواد دو استقامت و نیمه استقامت نداریم ولی باید بگویم سجاد مرادی هر زمان که اراده کند می تواند سهمیه این رقابت ها را کسب کند ولی این مهم منوط به تصمیم خودش است.

وی ادامه داد: تمام امیدهای این ماده به برادران مرادی و تعداد معدودی از قهرمانان دوخته شده است در حالی که باید پشتوانه سازی های مناسب صورت گیرد و در عین حفظ قهرمانان گذشته نباید بیشترین امیدمان به قدیمی ها باشد.

گودرزی ادامه داد: در راستای استعدادیابی نخستین اردوی آماده سازی 10 تا 20 تیرماه در زنجان برگزار شد و شاخصین این رشته در رده های سنی امید، نوجوان و جوان آمادگی لازم را کسب کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات لیگ برگزار می شود و قصد داریم برنامه ریزی های خاص خود را اعمال کنیم و قرار است کمیته مربیان دوهای استقامت و نیمه استقامت را تشکیل دهیم تا این مربیان در یک سیستم منظم با شاگردان خود تمریناتشان را ادامه دهند، اگر این برنامه ها به طور کامل اجرا شود در آینده نه چندان دور می توانیم شاهد درخشش مهره های مستعدی در مواد استقامت و نیمه استقامت باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار