تیم ملی نوجوانان کشورمان روز پنج شنبه 10 مرداد به مصاف صبای قم می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان نوجوان که آخرین اردوی تدارکاتی خود را در تهران برگزار می کنند یک بازی تدارکاتی روز پنج شنبه 10 مرداد مقابل صبای قم خواهد داشت.

در ادامه گزارش آمده است: البته تیم ملی نوجوانان پسر از روز یکشنبه 6 مرداد یک بازی تدارکاتی نیز مقابل پارسیان الکترونیک داشته است که این بازی را 38 بر 16 برده است.

این گزارش می افزاید: ملی پوشان که خود را برای المپیک چین که اواخر مرداد سال جاری در این کشور برگزار خواهد شد آماده می کنند.

در ادامه گزارش آمده است: رقابتهای المپیک نانچینگ برای نخستین بار است که انجام خواهد شد و تیم کشورمان بعد از ماهها اردو خود را محک خواهد زد و روز 18 مرداد راهی این کشور خواهد شد.

بر اساس این گزارش: رهبری ملی پوشان به عهده غلامعلی اکبر آبادی از مربیان با سابقه میهن مان می باشد و امیدواریم نتایج خوبی در این رقابتها بدست بیاورند.

در ادامه گزارش آمده است: تیم ملی هند بال نوجوانان ایران در المپیک چین که از روز 22 مرداد آغاز خواهد شد با تیم های پاکستان قطر و ویتنام همگروه است.

گزارش دیگری اشاره می کنند: شاید شاخص ترین حریف جدی ایران در گروه خود قطر باشد. البته پاکستان و ویتنام را نیز نباید دست کم گرفت.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: حضور در عرصه های بین المللی و رقابت با تیم های بهتر و مطرح دنیا باعث پیشرفت و توسعه هندبال کشورمان می شود و بازیکنان از تجربیات آنها استفاده کنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار