حجت‌الاسلام سید محمد رضا میرتاج الدینی برلزوم ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی قرآنی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم، با حضور در غرفه نور گفت: در طول ماه مبارک رمضان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نه تنها فضای شهر تهران بلکه کل کشور را با عطر معنویت و قرآن سرشار می کند.

وی به ارائه نرم افزارهای دیجیتالی و جدیدترین برنامه های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اشاره و با بیان این مطلب که امسال شعار نمایشگاه بین المللی قرآن کریم متفاوت از سال های گذشته است، تصریح کرد: شعار امسال نمایشگاه تحت عنوان "سبک زندگی قرآنی" بر زیبایی های این نمایشگاه افزوده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تاکید بر این که بهترین زندگی را قرآن برای بشریت ترسیم کرده است، گفت: هر کس بخواهد زندگی نمونه قرآنی داشته باشد، باید معارف قرآن را در عمل در زندگی خود پیاده کند.

وی با اشاره به این که قرآن کریم حیات طیبه را با شیوه های بسیار زیبایی به انسان معرفی می کند، افزود: «شناخت و ایمان» و « عمل و حرکت» دو شیوه و الگوی مهم برای رسیدن به زیباترین، عالیترین، خوشایندترین و برترین شیوه زندگی است و به همین دلیل قرآن از این زندگی تحت عنوان حیات طیبه یاد می کند.

معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به این که در قرآن فرقی بین انسان ها از جمله غنی و فقیر، مرد و زن، سیاه و سفید وجود ندارد، گفت: امیدواریم نمایشگاه بین المللی قرآن که امسال با نامگذاری سبک زندگی قرآنی، برجستگی و نمود خاصی پیدا کرده بتواند نوجوانان و جوانان بسیاری را جذب سبک زندگی قرآنی کند./س

برچسب ها: قم ، تاکید ، معاون ، رییس ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.