تشکلهای دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان خراسان شمالی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: به نمایندگی از دانشجویان استان خراسان شمالی از تمامی دانشگاهیان و مردم شریف و ولایت‌مدار، جهت حضور گسترده در راهپیمایی روزقدس و دفاع از قیام‌های اسلامی منطقه دعوت به عمل می‌آوریم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تشکلهای دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان خراسان شمالی با انتشار بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در را هپیمایی  روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«فلسطین پاره تن جهان اسلام است.»   امام خمینی(ره)

جمهوری اسلامی ایران سرمنشاءحرکات انقلابی در راستای دین مقدس اسلام بود که با قدوم کوبنده خود درجهانی که بیش از نیمی از آن را ظلم و فساد فراگرفته پرآوازه درخشید و این امر مهم میسر نبود مگر به لطف پروردگار و همت مردم این مرزوبوم که در سایه سار حضرت امام خمینی(قدس سره) و پرچم سه رنگ زیبای جمهوری اسلامی ایران که پرچم‌دار آن حضرت آیت‎الله  امام خامنه‌ای است.

مسلماً یکی از برکات این انقلاب همبستگی بین المللی تمامی مسلمان جهان درحمایت از مردم مظلوم فلسطین است که حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.                      

روزقدس یادگار گران‌قدر از ایشان است و حقیقتا روزی است از روزهای خدا که در آن فریاد ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان در سراسرجهان به گوش می‌رسد و آزادی‌‎خواهان و آزادگان دنیا یک صدا تمام خشم خود را بر سر رژیم سفاک صهیونسیتی فرود می‌آورند.

طرح روز قدس از سوی معمار کبیر انقلاب مساله فلسطین را از یک مسئله عربی و قومی به دغدغه اساسی جهان اسلام مبدل کرد و نه تنها روند سازش را روز به روز کاهش داد بلکه جریان مقاومت و ایستادگی را نیز تقویت نمود.

در پایان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان خراسان شمالی ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت ‌آیت‌الله خامنه‎ای به نمایندگی ازجمع کثیری ازدانشجویان استان پهناور خراسان شمالی از تمامی دانشگاهیان و مردم شریف و ولایت‌مدار، جهت حضور گسترده در راهپیمایی روزقدس و دفاع از قیام‌های اسلامی منطقه دعوت به عمل می‌آوریم.  باشد تا باردیگر شما ای مردم سلحشور و خستگی ناپذیر با حضور پررنگ خود نشان دهید که اسلام و ایران زنده است و تا ایران زنده است نخستین قبله گاه مسلمین قدس عزیزمان زنده خواهدبود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار