مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: عدالت علوی برای شیاطین و پیروان آنها خوشایند نیست بنابراین حضرت در دوران امامت خود از سوی چهره‌های مختلف مورد ظلم و تعدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام حسین نقده‌دوزان ضمن تسلیت سالروز شهادت امیر مومنان(ع) اظهار کرد: برای شناسایی عدالت باید تعبیر درستی از عدالت داشته باشیم زیرا در تعریف عدالت است که هر چیزی سر جای خود باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیر مومنان (ع) در جایگاه خود با قدرت و صلابت برخورد می‌کرد و هیچ تبعیضی بین افراد مختلف نمی‌گذاشت و حتی حاضر نبود یک شئ ناچیز از کسی به ناحق بگیرد.

مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل بیت(ع) عنوان داشت: آنچه در کارنامه امام علی(ع) از ابتدا تا انتهای زندگی وی وجود دارد این است که نظام محکمی بر اعمال و رفتار حضرت وجود دارد و وی هرگز قدمی خارج از خواست خدا برنداشته است.

وی با بیان اینکه خداوند عادل است گفت: امام علی (ع) امر به عدالت کرد و در زمینه فرامین الهی، عرصه سیاسی و برخوردهای شخصی کوتاهی نکرده است.

مدیرکل امور شیعیان مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: عدالت علوی به جایی رسید که شخص امیر مومنان (ع) را نتوانستند تحمل کنند و در نهایت این امر منجر به شهادت وی شد.

وی عنوان داشت: زمانی که امامت را از امیر مومنان (ع) گرفتند به دلیل رعایت مصالح و اصل اسلام و دین سکوت کرد./س

برچسب ها: قم ، عدالت ، علوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.