مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از تامین برق مورد نیاز واحدهای تولید کنسانتره و گندله سازی منطقه سنگان خواف در طول زمان ساخت و بهره برداری از آن ها خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علی رسولیان در جلسه ای که به منظور تامین برق واحدهای تولید کنستانتره و گندله در منطقه معدنی خواف تشکیل شده بود، اظهار داشت: براساس طرح های پیش بینی شده سالانه 17.5 میلیون تن کنسانتره و گندله در این منطقه تولید خواهد شد.

وی افزود: برای تحقق این مهم هم اکنون 18 طرح معدنی در منطقه سنگان درحال اجراست که مقرر شد شرکت برق منطقه ای خراسان تا پایان ماه مبارک رمضان نسبت به انجام مطالعات جهت ایجاد پست موقت اقدام کند و درصورت نیاز ، این پست برای طول زمان ساخت پروژه ها در مدت دو ماه ایجاد شده و یا از سایر پست های موجود ، برق مورد نیاز تامین شود.

رسولیان گفت: برای زمان بهره برداری حدود 300 مگاوات برق مورد نیاز این واحدها ست که شرکت برق منطقه ای متعهد به تامین آن شد.

وی ادامه داد: هنچنین مقرر شد پس از کار کارشناسی و تشکیل جلسه در استانداری در صورت نیاز از طریق کنسرسیومی پست 400 کیلوولت ایجاد شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در صورت افزایش طرح های سرمایه گذاری و همچنین اجرای طرح های توسعه ای در صورت نیاز با مشارکت سرمایه گذاران نیروگاه تولید برق خصوصی در منطقه سنگان احداث خواهد شد/س 

برچسب ها: دفتر ، هماهنگی ، امور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.