حسيني گفت: تا آخرين لحظه‌ي فعاليتم در حوزه‌ي وزارت ارشاد در خدمت خانواده‌ي بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامي هستم.

"سيد محمد حسيني" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درخصوص فعاليت‌‌هاي ارزشمندي كه در نمايشگاه قرآن در دوره وزارتش انجام داده به خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، گفت: نمايشگاه قرآن محصول فعاليت‌هاي افراد بسياري از قبيل فعالان قرآني، اساتيد، نويسندگان و محققان و انديشمندان است و نمايشگاه سال به سال با پيشرفت خوبي برگزار شده است.

وي ادامه داد: قرآن دريايي است كه عمق و ژرفاي آن نامعلوم است و هر مقدار در مورد قرآن كار شود باز نكات و مطالب جديدي وجود دارد كه مي‌توان ارائه داد و خوشبختانه شاهد تلاش همگان در اين عرصه هستيم.

"حسيني" تصريح كرد: حضور هنرمندان هر ساله پررنگ‌تر شده و با در نظر گرفتن مفاهيم قرآني ثار ارزشمندي را ارائه مي‌دهند و اميدوارم اين تكامل بيشتر شود و جوان‌ها و نوجوان‌ها با قرآن انس بگيرند.

وي با اشاره به تشكيل معاونت قرآن و عترت گفت: اين معاونت به طور حتم بايد تقويت و نيروهاي آن تكميل شود همچنين مديريت‌ها و اعتبارات آن تعيين شود.

"حسيني" افزود: اگر ما امروز شاهد رونمايي از آثار قرآني هستيم كار يك شب و يك روز نيست بالاخره در طول سال حمايت‌هاي بسياري انجام شده است.

با توجه به نزديك شدن به پايان دوره وزارت "سيد محمد حسيني" در ارشاد، وي در خصوص برنامه‌هاي پاياني خود گفت: در اين مدت پاياني نمايشگاه بازي‌هاي رايانه‌اي نشست‌ها و افتتاح موزه‌ي مفاخر را پيش رو خواهيم داشت و من تا روز آخر در خدمت خانواده‌ي بزرگ فرهنگ و هنر كشور هستم./ص



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار