مسئولان باشگاه استقلال در پایان تمرین امروز به مناسبت شهادت امام علی(ع) برنامه‌های فرهنگی و عزاداری را در نظر گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:30 امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را جهت دیدار مقابل سپاهان پیگیری کرد.
 
در بخش اول تمرین امروز بازیکنان زیر نظر حاج‌قاسم به تمرین پرداختند. سپس بازیکنان در غالب گروه‌های چند نفره بازی آقاوسط انجام دادند و در بخش پایانی فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند که سرمربی استقلال در این فوتبال حاضر بود و توصیه‌های لازم را به بازیکنان انجام می‌داد.
 
ستار همدانی نیز جزو کسانی بود که در فوتبال درون‌تیمی حاضر بود. فرهاد مجیدی که در جریان فوتبال درون‌تیمی در گروه سبز قرار داشت کمی زودتر از سایر بازیکنان به تمرینش پایان داد. درخشش مهدی نظری در زدن ضربات آخر در تمرین امروز قابل توجه بود و این بازیکن در چند صحنه موقعیت‌های تک به تک را تبدیل به گل کرد.

 
در تمرین امروز آبی‌پوشان ساموئل، جمشیدیان و بیک‌زاده غایب بودند و بقیه بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند. جمشیدیان و بیک‌زاده به دلیل مصدومیت در بازی با سپاهان غایب خواهند بود و ساموئل به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی گذشته نمی‌تواند آبی‌پوشان را همراهی کند.
 
خسرو حیدری که در تمرینات چند روز گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی غایب بود امروز بدون مشکل پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.
 
قبل از شروع تمرین پژمان منتظری، تیموریان، نیکبخت و صادقی مشغول بازی آقاوسط بودند که کرکری بیش از حد بین این چهار نفر جالب توجه بود.
  
حدود 150 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر بودند.
 
مسئولان باشگاه استقلال در پایان تمرین امروز به مناسبت شهادت امام علی(ع) برنامه‌های فرهنگی و عزاداری را در نظر گرفتند که برخی بازیکنان این تیم قبل از مراسم افطار در آن شرکت داشتند.
برچسب ها: تمرین ، امروز ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار