كارشناس امور فرهنگي ياوران نماز ستاد اقامه نماز كشور، از برترين و مهم ترين عمل ماه مبارك رمضان از ديدگاه پيامبر اكرم (ص) گفت.

حيراني در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت:از ديدگاه پيامبر اكرم (ص) پرهيز از گناه از برترين، مهم ترين، پرفضيلت ترين و پرثواب ترين اعمال در ماه مبارك رمضان است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: پرهيز از گناه، استغفار، توبه و اعتراف گناهان و طلب آمرزش در پيشگاه خداوند از پرثواب ترين و پرفضيلت ترين اعمال در ماه مبارك رمضان است.
حيراني با اشاره به ديدگاه پيامبر اكرم (ص) در خصوص برترين عمل در ماه رمضان گفت: ماه مبارك رمضان، ماه مهماني پروردگار و نزول رحمت بي كران او است. در اين ماه خداوند قدرت شيطان را محدود كرده زمينه و فضاي ايجاد وسوسه و اغواي او را تنگ و محدود نموده است.
وي ادامه داد:
روح، روان و درون انسان را براي عبادت حق و بندگي خداوند و عمل به دستورات، آماده و مهيا ساخته، ولي معناي اين سخن از بين رفتن قدرت اختيار، انتخاب و تعطيل شدن ميدان فعاليت شيطان و بسته شدن در تكاليف، امتحان و آزمايش الهي نيست.
حيراني در پايان با اشاره به برترين عمل در ماه رمضان افزود:ماه رمضان تنها فرصت جبران گناهان، توبه و اعتراف به گناهان و آمرزش در پيشگاه خداوند است. پرهيز از گناه و انجام ندادن گناه برترين، مهم ترين، با فضيلت ترين عمل در ماه رمضان است./
برچسب ها: عمل ، ماه رمضان ، گناهان ، شیطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار