عضو فراكسيون محيط زيست ، با اشاره به افزايش شدت گرفتن معضل ريزگردها در كشور، گفت: دولت به خريد 3 دستگاه مالچ‌پاش از روسيه براي مهار معضل اقدام كرده لذا اميد است كه با بهره‌گيري از اين دستگاه‌ها در راستاي كاهش حجم ريزگردها به كشور و مشكلات ناشي از آن تلاش كنيم.

"کمال الدین پیرموذن" نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شدت گرفتن معضل ريزگردها در كشور، گفت:  امسال 55 میلیارد تومان به منظور مقابله با حل این بحران در نظر گرفته شد که متاسفانه  این میزان نسبت به سال‌های گذشته کمتر بود.

وي در ادامه افزود:  با توجه به اینکه موضوع ریزگردها به معضلی فراگیر در بسیاری از استان‌های کشور تبدیل شده و سلامت مردم را به خطر انداخته است، دولت منتخب بايد در رفع اين مهم تلاش بيشتري كند.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس تصريح كرد: متاسفانه موج جدید سرطان‌های ناشی از ریزگردها در راه است و سلامت مردم با وجود این معضل به خطر افتاده است، لذا می‌بایست اعتبار مورد نیاز هرچه سریع‌تر در اختیار سازمان محیط زیست قرار گیرد.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان خاطر نشان كرد: دولت به خريد 3 دستگاه مالچ‌پاش از روسيه براي مهار معضل ريزگردها اقدام كرده ،كه اميد است با بهره‌گيري از اين دستگاه‌ها بتوانيم اقدامات موثري در راستاي كاهش حجم ريزگردها به كشور و مشكلات ناشي از آن برداريم.


انتهاي پيام/

برچسب ها: ریزگرد ، مجلس ، سرطان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار