مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: با نصب ایستگاه های جدید کار انتقال کارتخوان ها به داخل ایستگاه ها انجام و مشکل توقف طولانی مدت اتوبوس ها مرتفع می شود.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تفاوت خط 7 سامانه اتوبوس های تندرو با سایر خطوط اظهار داشت: یکی از خطوط پرتردد و پر مسافر اتوبوسرانی خط راه آهن – تجریش است و به استناد مصوبه هیات وزیران در سال 85 موظف به خصوصی سازی هستیم و به دلیل این که قبل از راه اندازی خط 7 بی.آر.تی بخش خصوصی در این خط فعالیت می کرد لاجرم این خط خصوصی شد.

وی با اشاره به این که اتوبوس های اختصاص داده شده از سوی دولت در این خط فعالیت می کنند افزود: 3 مشکل در زمینه فعالیت این اتوبوس ها و نارضایتی شهروندان وجود دارد که نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت گرفته و به زودی عملیاتی می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با تاکید بر اینکه به زودی ایستگاه های جدید در مسیر خط 7 سامانه اتوبوس های تندرو نصب می شود افزود: کار انتقال کارتخوان ها به داخل ایستگاه به زودی انجام می شود که در تسریع در حرکت اتوبوس ها نقش موثری دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارما، مبنی بر توقف طولانی مدت اتوبوس ها در تقاطع های خیابان ولیعصر گفت: با بهره برداری از زیرگذر تقاطع انقلاب ولیعصر زمان حرکت اتوبوس ها تسریع می یابد و در سایر تقاطع ها نیز هماهنگی های لازم با پلیس راهور برای روان سازی ترافیک صورت پذیرفته است.

سنندجی در خصوص سیستم های سرمایشی و گرمایشی اتوبوس ها یادآور شد: اتوبوس های سامانه تندرو خط 7 ، 2 دسته اند اتوبوس هایی که کولر ندارند امکان نصب کولر بر روی آن ها وجود ندارد.

وی با ابراز شرمندگی نسبت به کولردار نبودن اتوبوس ها خاطر نشان کرد: تا مهر ماه 139 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می شود که بخشی از آن به سامانه خط 7 اتوبوس های تندرو تزریق خواهد شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار