آیت‌الله استادی با بیان این‌که مستکبران در کشورهای اسلامی از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کنند، گفت: امروز افرادی که ادعای پیشرفت، تمدن و آزادی ‌می‌کنند مردم را به خاک و خون می‌کشند، این افراد به جای حمایت از مظلوم خود ظلم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله رضا استادی، دبیر شواری عالی حوزه‌های علمیه در جمع زائران بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که یکی از وصیت‌ها امام علی(ع) به فرزندان خویش مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم بوده است، گفت: به فرموده امیرمؤمنان(ع) فرد افزون‌بر این‌که نباید خود ظلم کند از کارهای ظالم نیز نباید حمایت کند.

وی با اشاره به جنایت‌های مستکبران در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز افرادی که ادعای پیشرفت، تمدن و آزادی ‌را دارند مردم را به خاک و خون می‌کشند، این افراد به جای حمایت از مظلوم خود ظلم می‌کنند.

امام جمعه قم بر ضرورت حضور پررنگ جوانان در محافل و مجالس مذهبی تاکید کرد و اظهار داشت: بنده برخی از سخنرانی‌های مذهبی و نماز جمعه را از تلویزیون می‌بینم و متأسفانه حضور جوانان در این جلسات بسیار کم‌رنگ است.

وی ادامه داد: در جلسات مذهبی که یک مسجد پر از جمعیت می‌شود بیشتر مخاطبان چهل سال به بالا هستند، با نادیده گرفتن واقعیت چیزی عوض نمی‌شود، جوانان ما در این مجالس حضو کم‌رنگی دارند نباید تنها به حضور این افراد در شب‌های قدر و عاشورا دل خوش کنیم./سس

برچسب ها: قم ، مدعی ، آزادی ، خاک ، خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.