در بيانيه نمايندگان آمده است روز قدس يادآور فرياد بلند امام خميني(ره) در برابر آمريکا و مولود نامشروع آمريکا و انگليس يعني رژيم جعلي صهيونيستي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در پايان جلسه علني امروز در آستانه روز قدس بيانيه‌اي صادر کردند براساس اين گزارش، "محمد دهقان" عضو هيئت رئيسه مجلس که گزارش مذکور را مي‌خواهند گفت: اين گزارش به امضاي 207نفر از نمايندگان رسيده است.

دراين بيانيه آمده است:

روز قدس يادآور فرياد بلند امام خميني(ره) در برابر آمريکا و مولود نامشروع آمريکا و انگليس يعني رژيم جعلي صهيونيستي است.

روز قدس روز اسلام و روز خيزش حق طلبان عليه جنايت کاران تاريخ است، روز قدس روز مستضعفان عالم عليه مستکربان است، روز قدس روز فرياد مظلوميت مليت است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کريح صهيونيست‌ها و آمريکا و همپيمانان آنها برداشت ادعاهاي مدبرانه دموکراسي حقوق بشر و انسان دوستانه را پوچ و بي معنا جلوه داد.

ملت بزرگ ايران در طول سال‌هاي متمادي نداي رهبر کبير و فقيد خود امام خميني(ره) و ولي امر مسلمين حضرت آيت‌الله خامنه‌اي را اجابت کرده و با پافشاري براي دفاع از مظلومان فلسطين عوج مظلوميت اين مردم بي پناه و اوج سبوعيت جريان صهيونيستي آمريکايي رژيم اشغالگر را آشکار ساخت.

استقبال و مقاومت حزب‌الله لبنان و حماس و جهاد اسلامي در برابر رژيم صهيونيستي حمايت علني ايران از جريان مقاومت از يک رو زمينه بيداري اسلامي و خروش مسلمانان و آزادي خواهند عليه آمريکا و اسرائيل را فراهم ساخت و از سوي ديگر پايه‌هاي رژيم جعلي را لرزاند و منافع آمريکا را در منطقه به خطر انداخت.

ملت مسلمان ايران بار ديگر همراه با ساير مسلمانان و آزادي خواهان جهان در روز قدس به پا خواهند ايستاد و حمايت خود از ملت فلسطين و ساير ملل اسلامي اعلام خواهند نموند و توطئه‌هاي صهيونيستي آمريکايي در سوريه مصر فلسطين تونس و خيانت برخي سران عرب و همپيمانان آمريکا را برملا خواهد ساخت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: روز ، قدس ، فریاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار