مدیر شبکه تداوم ارتباط سازمان اردویی راهیان نور بسیج با بیان اینکه خادمین شهدا وظیفه خدمت به ارزش های دفاع مقدس در مناطق جنگی را دارند، گفت: تاکنون شانزده هزار و 700 نفر از جوانان 17 تا 35 سال برای خدمتگزاری به یادگاران دفاع مقدس در مناطق جنگی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سید محمد حسین حسین زاده صبح دوشنبه در بازدید مدیر مرکز رشد علوم انسانی از موسسه کوله بار با بیان اینکه ثبت نام خادم الشهدا از طریق سامانه اینترنتی موسسه کوله بار امکان پذیر است، اظهار داشت: اکثر این جوانان از نخبگان و برگزیدگان اخلاقی و علمی جامعه هستند که می توانند نظام مدیریتی کشور را در دست بگیرند.

ارزش‌های دفاع مقدس زبان مشترک رشد و تعالی کشور است

وی با تاکید براینکه باید نخبگان و صاحبان ایده و اندیشه بسیجی را با مراکزی مانند مرکز رشد علوم انسانی ارتباط دهیم گفت: زبان دفاع مقدس یک زبان فراگیر است که می‌توان همه ارزش‌های انسانی را در برمی‌گیرد.

مدیر شبکه تداوم ارتباط سازمان اردویی راهیان نور بسیح با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که دفاع مقدس را یک گنجینه تمام نشدنی می‌دانند، افزود: در میان استان‌های کشور، فارس با بیش از دو هزار و 500 نفر بیشترین و کردستان با 90 نفر کمترین خادم الشهدا را دارند./س

برچسب ها: قم ، طرح ، خادم ، الشهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.