پايگاه تحليلي "دبكا فايل" وابسته به نهادهاي امنيتي رژيم صهيونيستي در گزارش جديد خود با اذعان به پيروزي هاي مداوم ارتش سوريه و محور مقاومت در نبرد با تروريست هاي سوري از اين موضوع بشدت ابراز نگراني كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دبكافايل، اين پايگاه تحليلي صهيونيستي با اذعان به پيروزي هاي مداوم نيروهاي ارتش سوريه و محور مقاومت عليه تروريست هاي سوري مي افزايد "ارتش سوريه حمص را از تروريست هاي سوري بازپس گرفته است. اين راهي گشوده به سوي حلب و پيروزي قطعي و نهايي "بشار اسد" رييس جمهور سوريه در نبرد عليه تروريست هاي سوري است." 
پايگاه تحليلي صهيونيستي "دبكا فايل" در ادامه مي افزايد "سه ماه پس از پيروزي ارتش سوريه در شهر استراتژيك "القصير" سوريه اينك نيروهای ارتش  موفق شده اند كنترل شهر "حمص" را باز پس گيرند. منابع اطلاعاتي و امنيتي نزديك به "دبكا فايل" اظهار داشته اند كه ارتش سوريه تقريبا به طور كامل موفق شده تا نيروهاي تروريست در آن منطقه را شكست دهد. نيروهاي ارتش دولتي سوريه در اين منطقه پرچم هاي سوريه را به اهتزاز درآورده اند."
 اين پايگاه تحليلي صهيونيستي در ادامه با ابراز نگراني از پيروزي هاي مداوم ارتش سوريه در نبرد با تروريست هاي سوري مي افزايد "شكست تروريست هاي  سوري در حمص دروازه اي براي پيروزي كامل نيروهاي هوادار اسد در جنگ با تروريست ها در نقاط مختلف سوريه از جمله در استان "حلب" است." 
اين پايگاه تحليلي با ابراز نگراني از پيشروي روزافزودن نيروهاي ارتش دولت سوريه در مقابله با تروريست هاي سوري مي افزايد "پس از بازپس گيري شهر حمص و پيشروي نيروهاي ارتش دولتي سوريه به سوي حلب، رژیم صهیونیستی ، واشنگتن و آنكارا بايستي گام هاي جدي تري را در مورد بحران سوريه بردارند. نبرد حلب نبرد سرنوشت ساز خواهد بود و در صورت پيروزي نيروهاي ارتش دولتي سوريه در آن نبرد مبارزه نيروهاي هوادار اسد عليه تروريست هاي سوري بطور كامل به نفع "بشار اسد" رييس جمهور سوريه به پايان خواهد رسيد. در اين ميان "مارتين دمپسي" رييس ستاد مشترك نيروهاي مسلح آمريكا هفته گذشته اظهار داشته بود كه تجاوز نظامي احتمالي دولت آمريكا عليه سوريه بطور روزانه هزينه اي در حدود 1 ميليارد دلار را براي آمريكايي ها در بر خواهد داشت.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار