رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار از افتتاح بزرگترین سالن ورزشی بانوان غرب کشور در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حمید ثقفی یکشنبه شب در نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان بیجار در سال 92 در جمع هیئت‌های ورزشی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری با حضور فرماندار برگزار شد اظهار کرد: ورزش مهم‌ترین عامل برای دوری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد است.

وی به ترویج فرهنگ ورزش در جامعه تأکید و بیان کرد: ضمن ترویج ورزش در جامعه باید محیط ورزش محیطی معنوی و آکنده از جوانمردی، پهلوانی و درخشندگی‌های اخلاقی باشد.

ثقفی مهم‌ترین اهداف اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار را توسعه ورزش در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: با وجود استعدادهای فراوان میان جوانان بیجاری توسعه این مهم امری اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول با اشاره به اهم اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوانان در سال گذشته تصریح کرد: راه‌اندازی خانه پینگ‌پنگ، افتتاح خانه کشتی بعد از سه سال وقفه، راه‌اندازی مدرسه زورخانه‌ای و باستانی و از سرگیری تمرینات ژیمناستیک در سالن المپیک این شهرستان اهم اقدامات این اداره بوده است.

ثقفی از افتتاح بزرگترین سالن ورزشی بانوان غرب کشور خبر داد و گفت: تجهیز سالن ورزشی بانوان در روزهای آینده با توجه به اینکه قشر عظیمی از شهرستان بیجار را بانوان تشکیل می‌دهند و همچنین از استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش برخوردارند احداث چنین سالنی کمترین کاری است که می‌توان برای این قشر انجام داد.

وی از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان بیجار را ارتقاء خوابگاه ورزشی به ظرفیت 45 نفر، برگزاری کلاس‌های تئوری درجه سه با همکاری دانشگاه پیام نور بیجار، برگزاری دوره مربیگری پینگ‌پنگ در دو رده آقایان و بانوان عنوان کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی بیجار ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های فرماندار بیجار برای راه‌اندازی پیست موتور سواری این شهر گفت: با پیگیری و زحمات بی‌شائبه فرماندار بیجار این پیست در مدت زمان اندکی راه‌اندازی شد و اکنون می‌توان مسابقات موتورسواری در سطح ملی در این شهرستان برگزار کرد و  این جز با پیگیری‌های فرماندار میسر نمی‌شد.

ثقفی با اشاره به حضور افتخار آفرین ورزشکاران بیجاری در سطح مسابقات منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی  خاطرنشان کرد: وجود ورزشکاران بیجاری در رشته‌های ورزشی اسکی روی چمن، والیبال، دوچرخه سواری، ورزش‌های رزمی و انفرادی در سطح ملی و بین‌المللی و کسب عناوین برتر را وجود استعدادهای فراوان در این شهرستان دانست و پرورش و تقویت این استعدادها را از وظایف اداره ورزش و جوانان عنوان کرد.

وی همکاری میان هیئت‌های ورزشی با اداره ورزش و جوانان را از عوامل پیشرفت ورزش عنوان کرد و گفت: همدلی میان هیئت‌های ورزشی موجب پیشبرد اهداف ورزش شهرستان خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار در پایان از راه‌اندازی خانه ورزش‌های رزمی در شهرستان بیجار تا پایان شهریور امسال خبر داد./ج1

برچسب ها: افتتاح ، بیجار ، سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.