رقابت های تنیس فیوچرز ترکیه قرعه کشی تا این مسابقات از امروز با برگزاری 16 دیدار آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: با برگزاری مراسم قرعه کشی نمایندگان کشورمان حریفان خود را در جدول اصلی رقابت های فیوچرز ترکیه شناختند تا از امروز تنیسورهایی از کشورهای آرژانتین، استرالیا ، ایتالیا، آفریقای جنوبی، یونان، ترکیه، بوسنی و هرزگوین ، رومانی، قزاقستان و قرقیزستان کار خود را در این مسابقات آغاز کنند.

به این ترتیب با انجام مراسم قرعه کشی در نخستین گام اشکان دبیری با فتیح طاها ارون از ترکیه روبرو می شود، البرز اخوان به مصاف مرت آدانالی دیگر نماینده از ترکیه می رود و در آخرین دیدار نیز شاهین خالدان با انوشا شاهقلی به رقابت می پردازد.

این گزارش حاکی است: انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، البرز اخوان و اشکان دبیری با هدایت سعید احمدوند در این دوره از مسابقات حضور دارند که سرپرستی این دوره از اردوی تیم ملی نیز بر عهده قاسم کردی است و هدف از حضور در این بازی ها آماده سازی برای حضور در پیکارهای دیویس کاپ است.

یاد آور می شود: مسابقات تنیس دیویس کاپ در گروه ۳ آسیا و اقانوسیه شهریور ماه سال جاری با حضور تیم های هنگ گنگ ، جزایر پاسفیک ،امارات، کامبوج ، مالزی ، عمان ، ویتنام و جمهوری اسلامی ایران به میزبانی امارات برگزار می شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار