سرپرست باشگاه نفت تهران بیان کرد: صحبت هایی را که کی روش انجام داده است تنها به دلیل پیشرفت تیم ملی کشور خودمان است.

رحیم ایرانیان سرپرست باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سر مربی تیم  ملی اگر اعتراضاتی را در خصوص برنامه ریزی های سازمان لیگ انجام داده است تنها به دلیل پیشرفت هر چه بیشتر تیم ملی کشور خودمان است.

وی افزود:کی روش اگر می خواهد که لیگ هر چه زودتر تمام شود به این دلیل است که بازیکنان ملی پوش هر چه زودتر در اختیار تیم قرار گیرند تا وی بتواند برنامه های بدنسازی، تمرینات و هماهنگی بین بازیکنان را زودتر انجام دهد به هر حال تیم ملی کشورمان می خواهد در یک میدانی شرکت کند که دید جهانی به بازی آن ها است.

وی در ادامه بیان کرد:کی روش یک مربی کاملاً حرفه ای است و این را در چند بازی آخر خود به خصوص بازی آخر نشان داد پس تمام تیم و مسئولین فدراسیون باید از وی حمایت کنند تا ما در مسابقات جام جهانی خود چهار – پنج گل نخوریم و بتوانیم با قدرت هر چه تمامتر ظاهر شویم.

وی در خصوص صحبت وی در ارتباط با برگزاری جام حذفی پس از بازی های لیگ بیان کرد: در این خصوص نمی توانم اظهار نظر کنم این قضیه بستگی به زمان بندی لیگ دارد که چه زمانی به پایان خواهد رسد و این یک مقدار مشکل است که بتوان پیش بینی کرد زیرا در طول زمان برگزاری بازی مشکلاتی چون بارندگی و مشکلات از این دست پیش می آید نمی تواند طبق برنامه دقیق پیش روند.

ایرانیان در خصوص داوری های هفته اول لیگ و زیاد بودن کارت قرمز اظهار کرد: اشتباهات داوری جزئی از مسابقات است در دیدار ما با فجر داوری جوانی به نام اکبریان قضاوت کرد که بسیار مسلط و خوب بود. با توجه به کارت هایی که برای دو تیم گرفت اما به حق قضاوت کرد و هیچ مشکلی برای دیدار ما پیش نیامد.

وی در ارتباط با مذاکره باشگاه نفت با خانزاده اظهار کرد: باشگاه نفت اصلاً با بازیکنی به نام خانزاده مذاکره نکرده است و ما تمام بازیکنان مورد  نیازمان را جذب کرده یم و نیاز به بازیکن دیگر نداریم و این اطلاعات غلطی است که برخی رسانه اعلام می کنند.

وی در خصوص بازی با صبای قم بیان کرد: شرایط بازیکنان ما بسیار خوب است و در آمادگی کامل به سر می برند و بعد از 3 امتیازی که از بازی با فجر کسب کردند روحیه بسیار بالایی برای دیدار پیش رو دارند.

وی در ادامه بیان کرد: مربیان تیم تمام تلاش خود را برای این دیدار انجام می دهند و تمام نکات فنی تیم صبا را آنالیز کرده اند تا پیروز این بازی ما باشیم.

ایرانیان در پایان در خصوص وضعیت مصدومان و محروم باشگاه نفت گفت: خوشبختانه هیچ بازیکن مصدوم و محروم نداریم تنها عرشی یک مصدومیت جزئی در تمرینات برایش پیش آمده که به زودی برطرف خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار