مربی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان گفت: با گذشت زمان و تداوم تمرینات، سعی می کنیم آمادگی ذهنی و فنی ملی پوشان را افزایش دهیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیام شیرعلی گفت: اردوی سوم از روز جمعه 11 مرداد در شهر شیراز آغاز خواهد شد و بمدت 16 روز ادامه خواهد داشت که با تشخیص مربی این زمان قابل تمدید نیز خواهد بود. تلاش ما این است که اردوی سوم را با قدرت بیشتری برگزار کنیم تا ملی پوشان به مرز آمادگی مناسب برسند.

وی گفت: در اردوی دوم شرایط خوابگاه نامساعد بود و از امکانات کمی برخوردار بود و ما مجبور شدیم اردو را پیش از موعد به پایان برسانیم ولی اکنون با آشنایی که از آقای "صمصام هاشمی" رییس هیات انجمنهای ورزشی استان فارس داریم، مطمئن هستیم شرایط خوبی را در شیراز برای ما فراهم خواهد کرد.

شیرعلی گفت: در مسابقات لیگ جهانی که مرحله اول آن در هند برگزار می شود 12 تیم برتر جهان حضور دارند و ما تاحدودی از آنان آشنایی داریم. این لیگ معتبر 15 سال است که در جهان در حال برگزاری است و برای اولین بار است که در آن شرکت خواهیم کرد. این رقابتها از سطح کیفی فوق العاده ای برخوردار است و ما باید بیشتر به دنبال کسب تجربه باشیم.

وی ادامه داد: به علت اینکه بهترین ورزشکاران در تیم ملی جمع شده اند نمی توانیم بازی داخلی برگزار کنیم چون در این شرایط سطح تیمهای دیگر بسیار پایین است، اما فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن سپک تاکرا در صدد هستند بازی تدارکاتی را با تیم ملی مالزی ترتیب دهند و آنان نیز برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده اند و ما منتظر هستیم تا تاریخ این دیدار دوستانه قطعی شود.

شیرعلی در پایان گفت: ملی پوشان تاکنون بدون چشمداشتی در اردو حاضر شده اند و کمک مالی به آنها می تواند روحیه این ورزشکاران را چند برابر کند.

شایان ذکر است، مرحله نخست لیگ جهانی 7 تا 10 شهریورماه امسال در شهر "دهلی نو" مرکز هند برگزار می شود و رقابتهای قهرمانی جهان نیز از 25 تا 31 شهریورماه در شهر "ادون" تایلند برگزار خواهد شد./زر
برچسب ها: شیرعلی ، اردو ، سپک تاکرا ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار