با اینکه علی دایی سعی کرده که پرسپولیس مدل 92-93 را بدون حاشیه و جوان ببندد، اما ظاهراً حاشیه سازان چندان هم بدون خوراک نیستند و از همین هفته ابتدایی لیگ برتر سوژه های خود را پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فریادهای محسن بنگر در جدال مقابل تراکتورسازی بر سر کاپیتان تیمش باعث شد که بسیاری از خبرنگاران در پایان این دیدار به سراغ محمد نوری و مدافع سرخ ها بروند. البته این 2 بازیکن که در پایان بازی از بابت برد مقابل حریف تبریزی خود خوشحال بودند، خیلی سیاستمدارانه به سؤال خبرنگاران پاسخ دادند، ولی این موضوع هم باعث نشد که کادر فنی پرسپولیس از این اتفاقات چشم پوشی کنند.

ظاهراً در جریان تمرینات گذشته دایی این 2 بازیکن را نزد خود فرا خوانده و آنها را از وجود برخی افراد که منتظر ضربه زدن به پرسپولیس هستند با خبر کرده است. سرمربی سرخ ها به نوری و بنگر گوشزد کرده که مراقب رفتارهای خود در زمین باشند و با حرکاتی که لزومی به انجامش نیست تیم را به حاشیه نکشند.

منابع نزدیک به پرسپولیس عنوان کرده اند که بازیکنان فوق به دایی قول مساعد برای همکاری و کنترل بیشتر روی رفتارشان را داده اند./آق
برچسب ها: جلسه ، کادر فنی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار