فراكسيون اصولگرايان مجلس در آستانه فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در آستانه فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس، فراکسيون اصولگرايان مجلس بيانيه‌اي صادر كرد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

روز قدس که يادگار امام راحل(ره) است فرصتي است تا مسلمانان جهان خشم و نفرت خود را نسبت به رژيم غاصب صهيونيستي و حاميان غربي و عربي آن به ويژه آمريکا در سراسر جهان اعلام کنند. شصت و پنج سال است که اسرائيل مانند يک غده سرطاني در پيکر جهان اسلام جاي گرفته و روز به روز بر جنايت هاو خيانتهاي خود مي افزايد. در کارنامه ننگين اين رژيم چيزي جز غصب سرزمين ملت مظلوم فلسطين  کشتار و آواره ساختن مردم بي‌پناه و نابودي حرث و نسل و بازداشت و شکنجه آزادي خواهان فلسطين و ويراني و پايمال کردن حقوق مردم ديده نمي‌شود.

امسال روز قدس اسلام در حالي فرا مي‌رسد که آمريکا با سفرهاي متعدد وزير امورخارجه خود به منطقه درصدد است تا بار ديگر حکومت‌هاي دست نشانده عربي و رژيم صهيونيست را در واشنگتن بر سر ميز مذاکره بنشاند و اراده خود و حاکمان اسرائيل را بر آنان تحميل کند اين توطئه ننگين در حالي اجرا مي شود که سراسر جهان اسلام به ويژه کشورهايي مانند مصر و سوريه با توطئه‌هاي غربي عربي در داخل کشور خود با بحران‌ها و آشوب‌هاي خونباري روبرو هستند به نظر مي‌رسد ميان آنچه در اين کشورها مي‌گذرد و طرح مذاکرات سازش رابطه‌اي مستقيم وجود دارد و آمريکا مي‌خواهد يک بار ديگر با تحکيم پايه‌هاي رژيم ننگين صهيونيستي، حقوق بيشتري از ملت فلسطين را نابود کند.

فراکسيون اصولگرايان مجلس نهم به پيروي از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري، حمايت از حقوق ملت فلسطين را وظيفه خود مي‌داند و از اصول خود مي‌شمارد و بر اين است از عموم مردم مومن و روزه‌دار و انقلابي ايران دعوت مي‌کند تا با شرکت در راه پيمايي گسترده روز قدس فرياد بلند خود را در حمايت از ارزش‌هاي اسلامي و انساني و محکوم کردن ظلم و بي‌عدالتي به گوش جهانيان برسانند.

فراکسيون اصولگرايان دوره نهم

مجلس شوراي اسلامي

هفتم مرداد 1392 برابر با رمضان 1434

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیانیه ، روز ، قدس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار