مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان گفت: جشنواره سراسری امام المتقین (ع) در قالب پیام کوتاه با موضوع مسجد، محل شهادت امام علی(ع) و امام علی(ع) و یتیم نوازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ حجت الاسلام سیدعلی موسوی افزود: استان لرستان به عنوان مجری برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین (ع) بخش ویژه این جشنواره را به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) تدوین کرده است.
وی با اشاره به اینکه این برنامه همزمان با ایام ضربت خوردن امام علی(ع) در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می شود، افزود: قرائت زیارت امین الله در ایام شهادت امام علی(ع) از جمله برنامه های این طرح ویژه است.
وی با اشاره به اینکه قرائت زیارت امین الله در ایام شهادت امام علی(ع) هر روز پس از نماز صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا برگزار می شود، اظهار داشت: پس از برگزاری این طرح از 14 نفر از کسانی که بهترین جمله را درباره امام المتقین(ع) به سامانه پیام کوتاه دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به شماره 1008940661 ارسال کنند، به قید قرعه با اهدای هدایایی تجلیل می شود.
حجت الاسلام موسوی آخرین مهلت ارسال پیام کوتاه را تا عید سعید فطر اعلام کرد و افزود: نتایج قرعه کشی این مسابقه 30 مرداد امسال همزمان با روز جهانی مسجد اعلام می شود./ب
برچسب ها: جشنواره ، سراسری ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.