مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه برای فردا در قالب میزگردی با موضوع ارزش شب‌های قدر از این کانال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید حامد حسینیان با اشاره به برنامه‌های کانال ندای اسلام (بخش انگلیسی رادیو معارف) به مناسبت شب‌های قدر اظهار کرد: ویژه برنامه‌ 30 دقیقه‌ای شب‌های قدر با کارشناسی رجبعلی از آمریکا، جهاد اسماعیلی و اسد محمد جعفری از کانادا از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع این برنامه پخش بخشی از دعای جوشن کبیر، تفسیر سوره قدر، اهمیت شب‌های قدر و دعا در شب‌های قدر است.

مدیر کانال ندای اسلام با اشاره به برنامه‌های دیگر شب‌های قدر گفت: برنامه 30 دقیقه‌ای برای فردا در قالب میزگردی با موضوع ارزش شب‌های قدر با کارشناسی اعجاز حسین از اسکاتلند و قنبری از ایران نهم مرداد از این کانال پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گزیده سخنان علما متشکل از ترجمه سخنان آیت‌الله جوادی آملی با موضوع هدف از قرآن به سر گرفتن دهم مرداد از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های شهادت امام علی(ع) گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت امام علی(ع) درباره شخصیت حضرت و مظلومیت این امام بزرگوار بحث می‌کند که سکالش‌فر از انگلستان و رجب علی از آمریکا از جمله کارشناسان این برنامه هستند.

مدیر کانال ندای اسلام خاطرنشان کرد: برنامه گزیده سخنان علما ترجمه سخنان آیت‌الله جوادی آملی درباره آخرین روایات امیر مؤمنان(ع) است.

وی یادآور شد: برنامه چشمه حقیقت ترجمه کلام امام خمینی(ره) در زمینه جایگاه امام علی(ع) و نهج‌البلاغه از برنامه‌های دیگر تولید شده کانال ندای اسلام در این ایام است./س

برچسب ها: قم ، پخش ، برای ، فردا ، رادیو ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.