مربی تیم کاراته بانوان با اشاره به انگیزه بالای اردونشینان، گفت: حضور در بابلسر و تغییر مکان تمرین، تنوع خوبی برای کاراته کاها است و انگیزه نفرات را افزایش داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "فریبا بداغی" اظهار داشت: از اواخر هفته گذشته مرحله هشتم اردوی تیم ملی بانوان در بابلسر آغاز شد و کاراته کاها صبح و عصر تمرینات آماده سازی را دنبال می کنند.
 
وی افزود: تمرینات اردونشینان در بابلسر به صورت فشرده تر از قبل انجام می شود و علاوه بر تمرینات بدنسازی، کارهای تکنیکی نیز به صورت تخصصی پیگیری می شود. هم اکنون کاراته کاها از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستند و باید از نظر ذهنی و روحی نفرات را به شرایطی برسانیم که به خوبی شگردهای خود را به اجرا درآورند.
 
بداغی با اشاره به اینکه شرایط مناسب آب و هوایی بابلسر در روند آماده سازی تیم ملی تاثیر مثبتی دارد، گفت: انگیزه بالای کومیته کاها سبب شده تا به خوبی تمرینات پرفشار و طاقت فرسا را پشت سر بگذارند.
 
وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون برای تغییر مکان تمرینی و جابجایی شهر تصمیم خوبی گرفتند و این امر در روحیه بازیکنان تاثیر مطلوبی داشته است.
 
بداغی در خصوص حضور تیم بانوان در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: از رقبای آسیایی مان شناخت لازم را داریم اما با کشورهایی چون تونس، الجزایر، مصر و مراکش و نیز کاراته کاهای مسلمان اروپایی تاکنون رقابت نکرده ایم و آنها را نمی شناسیم اما همه بازیکنان با جدیت تمرینات را دنبال می کنند و تمام تلاش ما موفقیت در مسابقات پیش روست.
برچسب ها: بداغی ، کاراته ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار