معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور تامین ایمنی هر چه بیشتر درشب های قدر با تمام توان آماده ارائه خدمات ایمنی است.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فتح الله تیموری با اعلام این مطلب گفت: این سازمان از پنجم تا دهم مرداد ماه امسال با استقرار اکیپ های سیارآتش نشانی درمقابل اماکن مذهبی پرتردد و محل های برگزاری مراسم شب های قدر از ساعت 10 شب تا 2 بامداد، پوشش ایمنی مناسب را فراهم کرده است.
 
وی با تأکید بر آمادگی هر چه بیشتر آتش نشانان تهران در 100 ایستگاه های آتش نشانی اظهار داشت: بیش از 30 آتش نشان با بهره گیری از 10 دستگاه خودرو پیشرفته و منبع دار آتش نشانی و نجات در مقابل مساجد و مراکز مذهبی از جمله مهدیه تهران، مساجد ارک، مدرسه شهید مطهری و دانشگاه تهران مستقر شده تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادث احتمالی برسانند.
 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حوادث، از عموم شهروندان در نقاط مختلف تهران خواست تا در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای سریعاً با سامانه 125 تماس بگیرند و با حفظ خونسردی نوع حادثه، وسعت و آدرس دقیق محل آن را اعلام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار