مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه ماه و محراب به مناسبت سالروز شهادت امام علی (ع) از رادیو معارف خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام خدابخش عظیمی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) ویژه برنامه ماه و محراب به صورت زنده از رادیو معارف پخش می شود.

ويژه برنامه زنده «ماه و محراب» كاري از گروه فقه و سيره به سردبيری و تهيه كنندگي علي اسماعيلي و دستياري تهيه روح الله شجاعي روزهاي يكشنبه 6 و دوشنبه 7 مرداد 92 از ساعت 9:00 تا 10:00 صبح و روز سه شنبه 8 مرداد 92 از ساعت 9:00 تا 12:00 از راديو معارف تقديم شنوندگان روزه‌دار و سوگوار خواهد شد.

وی بیان داشت: در اين ويژه برنامه حجت الاسلام دكترمحمد رضا جباري كارشناس تاريخ اسلام و سيره حضرات معصومين عليهم السلام به بحث و بررسي در مورد موضوعاتي نظير تحليل موانع گسترش حكومت علوي، تحليل ونقد عملكرد معاويه و بني اميه در دوران حضرت امير عليه السلام، تحليل ويژگي‌هاي حكومت علوي و مشي عدالت محور ايشان و چگونگي الگوگيري از حكومت آن حضرت با توجه به انتخاب شعار اعتدال توسط دولت جديد خواهد پرداخت.

وی عنوان کرد: پخش گزارش مردمي، ميان برنامه‌هاي سوگواري و عزاداري از بخش‌هاي اين برنامه است.

حجت الاسلام عظیمی یادآور شد: علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اين برنامه پس از پخش مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «ماه ومحراب» در سايت راديو معارف مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، برنامه ، ماه ، محراب ، رادیو ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.