عضو فراکسيون روحانيون مجلس با بيان اينکه گوهر مجاهدت، مبارزه و صبوري قطعا پيروزي را در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطین به ارمغان مي‌آورد، گفت: روز قدس فرياد رساي جهان اسلام عليه سلطه استکبار بر پاره‌تن کشورهاي اسلامي است.

حجت الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر لزوم بزرگداشت روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روز قدس روز انسجام و وحدت همه مسلمانان برای نیل به يک هدف مشترک و فرياد رساي جهان اسلام عليه سلطه استکبار بر پاره تن کشورهاي اسلامي است.
 
وي در ادامه افزود: روز قدس يک فرياد فروخفته است عليه همه کساني که با عناوين پرطمطراق آزادي و دفاع از حقوق بشر اين همه جنايت در سرزمين‌هاي اسلامی خصوصا فلسطین انجام داده‌اند.
 
عضو فراکسيون روحانيون مجلس ادامه داد: روز قدس يک مشت گره کرده عليه نژاد‌پرستان صهيونيست است که نژاد‌پرستي را در سرزمين‌هاي اشغالي نهادينه کرده‌اند.
 
سليمي با اشاره به فرمايشات حضرت امام خميني (ره) مبني بر اينکه روز قدس روز اسلام است، خاطرنشان ساخت: روز قدس يک حرکت عميق تاريخي است که نتيجه‌ آن قطعا آزادسازي سرزمين‌هاي اشغالي فلسطین و قدس شریف خواهد بود.
 
وي در ادامه اظهار داشت: به برکت همين روز قدس، در جنگهاي 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه اسطوره شکست‌ناپذيري اسرائيل به زباله‌دان تاريخ فرستاده شد، ضمن آنکه به برکت همين روز است که امروز مي‌بينيم در کشورهاي اسلامي حرکتهاي خودجوش مردمي براي دفاع از کيان اسلام آغاز شده است.
 
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، با بيان اينکه به برکت روز قدس مسلمانان اميد پيدا کردند که مي‌توان حکومت و حاکميت را از آنِ نيکان کرد، اظهار داشت: آنچه که مي‌تواند سرزمين‌هاي اشغالي و قدس شريف را آزاد کند، تنها مقاومت است و سازش قطعا نتيجه‌اي جز خفت و خاري به بار نخواهد آورد.
 
سليمي با تاکيد بر اينکه ميوه تلخ سازش جز دريوزگي به دربارهاي استکبار و برخي از شيوخ مرتجع عرب چيز ديگري نخواهد بود، گفت: تنها و تنها اين گوهر مجاهدت، مبارزه و صبوري است که مي‌تواند ماهتاب پيروزي را به ارمغان آورد.
 
وي در خاتمه، با اشاره به قرارگرفتن نام حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌هاي تروريستي خاطرنشان ساخت: امسال که استکبار جهاني، نام مقاومت حزب الله لبنان را ناجوانمردانه در فهرست گروه‌هاي تروريستي قرار داده، با گام‌هاي استوار در راهپيمايي شرکت خواهيم کرد تا به آنها بگوييم زمان يکه‌تازي و رفتارهاي يک‌سويه در دنيا به سر آمده، امروز زمان تحکم، فشار و زورگويي و ناجوانمردانه ديگران را متهم کردن به سر آمده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قدس ، اسلام ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار