کارگردان و نویسنده برنامه رنگین کمان گفت: برنامه رنگین کمان در لیالی قدر با ساختار جدیدی بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، حمزه صالحی نویسنده و کارگردان برنامه رنگین کمان با بیان این مطلب گفت: برنامه رنگین کمان از شروع هفته جدید تا پایان هفته بصورت تولیدی و با محوریت آموزش قرآن کریم در قالب روایت داستان های قرآن همراه با تصویرگری برای کودکان و نوجوان بر روی آنتن می رود. 

صالحی ادامه داد: این برنامه مناسبتی ویژه روزهای قدر با اجرای  حسن حبیبی و نقاشی و تصویرگری علی قادری به همراه چند کودک بر روی آنتن می رود و مجری برنامه سوره های جزء 30 قرآن کریم را ابتدای برای انها بصورت داستان روایت و سپس قرائت صحیح آن به کودکان آموزش داده می شود.  
نویسنده و کارگردان برنامه رنگین کمان اضافه کرد: این برنامه از جمعه آینده 11 مرداد به حالت گذشته بصورت زنده از شبکه تهران پخش می شود.

 صالحی با بیان اینکه در نظر داریم در ایام خاص مانند ماه رمضان ، محرم و ... دیگر مناسبت های تقویمی با ساختار جدید و متفاوت بر روی آنتن رود ، تصریح کرد: سالهای گذشته در ایام خاص و مناسبت های تقویمی برنامه رنگین کمان بدون عروسک و با اجرای مجری برای کودکان پخش می شد اما اکنون تصمیم گرفته شده است که در ایام خاص برنامه بصورت تولیدی و با ساختار جدید برای کودکان نمایش داده شود. 

گفتني است؛ مدت زمان این برنامه 60 دقیقه ( 30 آموزش قرآن و 30 پخش میان برنامه ) است ./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار