در پایان رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني نوجوانان آسيا تیم کشوزمان با کسب 80 امتیاز روی سکوی دوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در روز دوم و پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا که امروز(6 تیرماه) در شهر اولان باتور پايتخت مغولستان برگزار شد كامران قاسم پور در وزن 69 كيلوگرم و علي موجرلو در وزن 76 كيلوگرم و علي اصغر اكبري در وزن 100 كيلوگرم با شكست تمامي حريفان به مدال طلا دست يافتند. جمال عبادي و امير حسين ميرباباشاهي در اوزان 58 و 85 كيلوگرم به مدال نقره رسيدند  و علي اسماعيل پور در وزن 63 كيلوگرم نيز به مدال برنز رسيد.

تيم ايران در روز نخست اين رقابت‌ها نيز توسط خيراله قهرماني در وزن 46 كيلوگرم صاحب مدال نقره و يونس امامي در وزن 42 كيلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

بدين ترتيب تيم ايران با كسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز و 80 امتياز پس از تيم هند به مقام نايب قهرماني دست يافت. تيم هند با 84 امتياز اول شد و تيم قزاقستان با كسب 72 امتياز عنوان سوم را از آن خود كرد.

نتايج كشتي گيران كشورمان در روز دوم به شرح زير است:

در وزن 54 كيلوگرم حسين خديور در دور نخست با نتيجه 6 بر 4 مغلوب اولوبك ژولدوشبيكوف از قرقيزستان شكست خورد و با توجه به شكست اين كشتي گير در دور بعد، خديور از دور رقابت‌ها كنار رفت. در اين وزن كشتي گيران مغول و هند عنوان هاي اول و دوم را كسب كردند.

در وزن 58 كيلوگرم جمال عبادي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر از سد تيمور آتادجانوف از ازبكستان گذشت وي در دور بعد با نتيجه 6 بر 4 از سد كي يونيزاوا از ژاپن گذشت و به ديدار فينال راه يافت. وي در ديدار فينال مقابل آميت از هند با نتيجه 4 بر 3 شكست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 63 كيلوگرم علي اسماعيل پور با نتيجه 6 بر صفر مغلوب ذوالفقار محمداف از قزاقستان شد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال اسماعيل پور به گروه بازنده‌ها راه يافت. وي در اين گروه با نتيجه 4 بر صفر روي ايزوتسو از ژاپن را شكست داد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در اين ديدار شاهرخ ساپايف از ازبكستان را با نتيجه 7 بر يك شكست داد و صاحب مدال برنز شد. در اين وزن كشتي گيران هند و قزاقستان اول و دوم شدند.

در وزن 69 كيلوگرم كامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 5 بر صفر ريوكي يوشيدا از ژاپن را شكست داد وي در ديدار بعد با نتيجه 8 بر صفر از سد الياس ژوماي از قزاقستان گذشت و به ديدار فينال راه يافت. وي در ديدار فينال آنكور راتحي از هند را با نتيجه 7 بر صفر شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 76 كيلوگرم علي موجرلو پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 7 بر 5 ميرجان آلتيميشف از قرقيزستان را شكست داد و در دور بعد نيز با نتيجه 6 بر صفر سنجر ماشاريپوف از ازبكستان را مغلوب كرد و به ديدار فينال راه يافت. موجرلو در ديدار فينال بالراج از هند را با نتيجه 6 بر صفر شكست داد و به عنوان قهرماني رسيد.

 در وزن 85 كيلوگرم امير حسين ميرباباشاهي پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر جاكابور فيروز از تاجيكستان را شكست داد وي در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 8 بر صفر از سد كو جانگ لي از كره جنوبي گذشته و به ديدار پاياني رسيد. وي در ديدار فينال با نتيجه 5 بر 3 مقابل پاروين از هند مغلوب شد و به مدال نقره رسيد.

در وزن 100 كيلوگرم علي اصغر اكبري در دور نخست با نتيجه 7 بر صفر سهراب احمداف از تاجيكستان را شكست داد وي در دور بعد نيز با نتيجه 9 بر يك از سد ريوسي ساكاتا از ژاپن گذشت و به ديدار فينال رسيد. اكبري وي در ديدار  نهايي با نتيجه 8 بر صفر از سد گورسواك سينگ از هند گذشت و صاحب گردن آويز طلا شد./مح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
هند دو ساله همش داره در آزاد و کره جنوبی در فرنگی اول میشه

دقت کردید؟
آخرین اخبار