هم اکنون تعداد 33 مرکز خرید گندم در استان فعال بوده و همه روزه آماده پذیرش محمولات گندم کشاورزان می باشند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، مدیرعامل شرکت غله استان زنجان  ضمن اشاره به تلاشهای شبانه روزی و حجم بالای کاری این مجموعه در فصل خرید جاری گفت : برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های استاندار محترم بیانگر اهمیت خرید گندم و ذخیره سازی این محصول استراتژیک بوده  است .

 منصوری با اشاره به کیفیت مطلوب گندم تولیدی استان  افزود:عمده محمولات با افت صفر درصد پذیرش شده فلذا بالاترین قیمت ممکن بدان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد : برای تولید گندم داخلی زحمات بسیاری کشیده شده و بایستی ما حصل تلاش کشاورزان و حمایت دولت و مسئولان در جهت تأمین آرد و نان جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

 مدیرعامل شرکت غله استان اعلام خبر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم را در افزایش مراجعات گندم و تمایل کشاورزان به فروش گندم به مراکز دولتی تأثیر گذار ارزیابی کردو  ادامه داد: برخی واسطه ها و مراکز بخش خصوصی که با اختلاف قیمت جزئی گندم کشاورزان را خریداری می کردند ، بواسطه افزایش قیمت گندم ، از چرخه خرید خارج شده اند.

 منصوری در پایان به گندم وارداتی از بندر امیرآباد اشاره و خاطر نشان کرد: قیمت این گندم 7400 ریال اعلام شده و مصرف کنندگان بخش خصوصی گندم اعم از کارخانجات آرد سازی ، صنایع غذایی ، رشته بری و غیره می توانند نیاز خود را از این محل تأمین نمایند./س

 

 

برچسب ها: فعالیت ، گندم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.